Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm.. katta mi er aalt for gla i det nye tørrforet. hu eterjo som en gal(har ikke mark nå) Nesten så hu begynner å bli litt lubben, første gang på 6 år

7040943[/snapback]

Katter ja.. :)

 

En ting jeg lurer på: Vi har hatt masse masse katter hjemme, og alle sammen har mer eller mindre har spist alt mulig av mat, som f.eks. potet, paprika, ost, agurk osv.. Er dette normalt, eller pleier katter å være mer kresne?

 

Bare lurer litt :p

 

edit:

aalton jo! Hvordan går det meg deg etter LANet?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Jeg er forbannet.

 

Ta å se her. Se på hva Metodistkirken faktisk står oppført med under bransjeregisteret på opplysningen 1881!!

Foreninger og forbund - Religiøse organisasjoner 

Forsikring

Skoler - Høyskoler, andre 

Skoler - Videregående skoler

Har de serriøst LOV til å gjøre noe slikt? Og hva i helvette kan de gi forsikring i mot? "Øøøøøø...krasher du mot en vegg i 120km/t så skal vi be for deg, det er forsikringa vår".

Idioter. Vurderer faktisk å gå vidre med dette her for de burde IKKE ha lov til å oppføre seg selv med noe slikt!

7040248[/snapback]

Jeg pratet med gammlingen om det og vet dere hva? De har faktisk et forsikringsselskap! :ohmy::ohmy:

Jeg trodde han køddet men han gjorde ikke det! :ohmy:

 

"Kolliderer med bilen din? Ikke fortvil, vi legger oss på kne og ber om en ny bil" roofle.gif

Lenke til kommentar
Nei, The Shield, Entourage, Family Guy, Futurama, Simpsons og Prison Break er elskbart. CSI: Miami er kjedelig.

 

"I got you a part on a pilot

[...]

Oh yeah, what's it called?

- C.S.I Minneapolis!"

7040864[/snapback]

Haha! Utrolig bra.

 

Herregud så jeg gleder meg til fredagen. Penger og råd til å kjøpe mat! Ffs..jeg savner den friheten :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...