Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er alle de som er under gjennomsnittet? Man hører aldri noe fra dem. :p

7040444[/snapback]

Si ikke det, du. Si ikke det.

 

Jeg er medlem på Gaysir. Der er det egne temagrupper for de med 12cm> osv... Mange medlemmer der!

 

Jeg er dog ikke medlem av noen sånn klubb, har ikke behov for å diskutere penislengden min. :wee: Men må selvsagt ha respekt for de som vil det, så lenge de ikke skryter eller er ufine på noen måte.

7040459[/snapback]

Fjernet!

Endret av Axes
Lenke til kommentar

Frichassé ok.. mange som jeg kjenner er medlemmer i gaysir, bare for moro skyld.. De er ikke bi eller homofil, det sier de ihvertfall.. Skjønner meg ikke på blink/gaysir/biip/whatever mote

 

 

St-Cruz er det ikke lov å lure?

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Og hvorfor bry seg om legningen til folk da =/ Homohetset på Nordstrand er virkelig ille, selv har jeg ingen ting imot "dem"

7040521[/snapback]

Søndre Nordstrand jeg bor på, her er det også ganske ille.

 

Spørsmål om min legning tas på PM, ples.

Lenke til kommentar
Frichassé ok.. mange som jeg kjenner er medlemmer i gaysir, bare for moro skyld.. De er ikke bi eller homofil, det sier de ihvertfall.. Skjønner meg ikke på blink/gaysir/biip/whatever mote

 

 

St-Cruz er det ikke lov å lure?

7040527[/snapback]

 

Hvorfor lure? Hva bryr det deg om han er homo,bi,hetro,nekrefil,dendrofil osv... Samme personen uansett. :ph34r:

Lenke til kommentar
Er du lesbisk? :p

7040552[/snapback]

 

Hehe, nei. Jeg liker gutter, jeg liker jenter.

 

En gang spurte en fyr om han kunne kjøpe brukte stringtruser av meg. :blink:

7040559[/snapback]

En her i bygda, stjeler string/hotpants/hipsters av jenter hele tiden. Han befinner seg på forumet.

Lenke til kommentar
Frichassé ok.. mange som jeg kjenner er medlemmer i gaysir, bare for moro skyld.. De er ikke bi eller homofil, det sier de ihvertfall.. Skjønner meg ikke på blink/gaysir/biip/whatever mote

 

 

St-Cruz er det ikke lov å lure?

7040527[/snapback]

 

Hvorfor lure? Hva bryr det deg om han er homo,bi,hetro,nekrefil,dendrofil osv... Samme personen uansett. :ph34r:

7040567[/snapback]

Nysgjerrig vel? Lurte siden han skrev gaysir.... "Følger han medlemskap-mote (blink/gaysir/biip osv) eller er han bi/homo?"

 

Skjønner meg ikke på deg, irriterer over folk som lurer.. Er det ikke lov å lure eller?

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Frichassé ok.. mange som jeg kjenner er medlemmer i gaysir, bare for moro skyld.. De er ikke bi eller homofil, det sier de ihvertfall.. Skjønner meg ikke på blink/gaysir/biip/whatever mote

 

 

St-Cruz er det ikke lov å lure?

7040527[/snapback]

 

Hvorfor lure? Hva bryr det deg om han er homo,bi,hetro,nekrefil,dendrofil osv... Samme personen uansett. :ph34r:

7040567[/snapback]

Nysgjerrig vel? Lurte siden han skrev gaysir.... "Følger han medlemskap-mote (blink/gaysir/biip osv) eller er han bi/homo?"

 

Skjønner meg ikke på deg, irriterer over folk som lurer.. Er det ikke normalt å lure eller?

7040591[/snapback]

Er lov å lure, men noen ganger er det smart å ta det over PM :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...