Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos metodistkirken, så hadde jeg Jehovas vitner på døra mens jeg mekka frokost i dag.  :cry:

7040283[/snapback]

Minner meg om noe pappa fortalte med, da en kristen mann med sønnen sin på døra hos oss, og skulle komme med snakk om gud eller noe sånt. Pappa åpnet døra og sa hardt at "hvis dere ikke stikker nå, skal jeg skremme gud og jesus ut av huet deres." Gjett om de forvant fort! :wee:

Lenke til kommentar
Bilde av min penis i RPP? :p

7040357[/snapback]

Nei, hele deg. Men trenger sårt noen nye bilder i hunk-threaden også... :roll:

 

 

Og ja, 18cm er 3cm over gjennomsnittet i Norge, så det kan kalles relativt langt.

Lenke til kommentar
Er 18cm langt?  :hmm:

7040355[/snapback]

Gjennomsnittet er vell 15-16, men det er så merkelig att alle går rundt og sier dem har 18-19. Tørr ikke å vise seg selv i RPP og er født i 1991, tviler.

7040376[/snapback]

Vel nå har vel når du ble født ikke allt med hvor stor den er og mere hvor langt man er i pubertenen eller er ferdig(?) Noen starter tidlig, noen sent.

 

Men som sagt min penis er EOD.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Bilde av min penis i RPP? :p

7040357[/snapback]

Nei, hele deg. Men trenger sårt noen nye bilder i hunk-threaden også... :roll:

 

 

Og ja, 18cm er 3cm over gjennomsnittet i Norge, så det kan kalles relativt langt.

7040377[/snapback]

Pluss att dem alltid må ut med det overalt, skal alltid si det til alle osv.

Lenke til kommentar
Hvor er alle de som er under gjennomsnittet? Man hører aldri noe fra dem. :p

7040444[/snapback]

Si ikke det, du. Si ikke det.

 

Jeg er medlem på Gaysir. Der er det egne temagrupper for de med 12cm> osv... Mange medlemmer der!

 

Jeg er dog ikke medlem av noen sånn klubb, har ikke behov for å diskutere penislengden min. :wee: Men må selvsagt ha respekt for de som vil det, så lenge de ikke skryter eller er ufine på noen måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...