Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert.

7040115[/snapback]

Er bare tull. En kompis av meg som sa det til en drittunge som kommenterte det lange håret hans. Artig sagt, ungen pissa nesten i buksa, for han var skinned. :wee:

Lenke til kommentar
DNA, poste bilde i RPP? :wee:

7039959[/snapback]

Njaaa, liker å være anonym på forumet. Kan alltid komme noen fra skolen og se her og da blir det: "HAHAHAHAHAH".

7039989[/snapback]

Jasså? Har ikke sett at du har posta noe flaut her?

 

Ikke særlig mange personopplysninger fra deg, heller. Bare at du er 91-modell, bor i Bærum og har 18 cm lang tissemann (tror jeg det var).

7040046[/snapback]

Trekk fra 4cm. :)

Lenke til kommentar
DNA, poste bilde i RPP? :wee:

7039959[/snapback]

Njaaa, liker å være anonym på forumet. Kan alltid komme noen fra skolen og se her og da blir det: "HAHAHAHAHAH".

7039989[/snapback]

Jasså? Har ikke sett at du har posta noe flaut her?

 

Ikke særlig mange personopplysninger fra deg, heller. Bare at du er 91-modell, bor i Bærum og har 18 cm lang tissemann (tror jeg det var).

7040046[/snapback]

Trekk fra 4cm. :)

7040181[/snapback]

Why? :ph34r: Men nå slutter vi å diskutere peniser her blir litt kvalmt :p

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Jeg er forbannet.

 

Ta å se her. Se på hva Metodistkirken faktisk står oppført med under bransjeregisteret på opplysningen 1881!!

Foreninger og forbund - Religiøse organisasjoner 

Forsikring

Skoler - Høyskoler, andre 

Skoler - Videregående skoler

 

Har de serriøst LOV til å gjøre noe slikt? Og hva i helvette kan de gi forsikring i mot? "Øøøøøø...krasher du mot en vegg i 120km/t så skal vi be for deg, det er forsikringa vår".

Idioter. Vurderer faktisk å gå vidre med dette her for de burde IKKE ha lov til å oppføre seg selv med noe slikt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...