Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig vitsen med en slik tråd....? Har man ikke dedikerte chatteprogram til slikt? Eller er det for at folk skal få opp postcounten?

 

Ikke for å være negativ på noen måte, det er av ren nysjerrighet jeg spør. Har ikke sett noen andre forum der moderatorer ser fordelen av slike tråder med mange tusen sider... :)

Endret av JohnnyKnoxwille
Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med en slik tråd....? Har man ikke dedikerte chatteprogram til slikt? Eller er det for at folk skal få opp postcounten?

 

Ikke for å være negativ på noen måte, det er av ren nysjerrighet jeg spør. Har ikke sett noen andre forum der moderatorer ser fordelen av slike tråder med mange tusen sider...  :)

7040036[/snapback]

en fordel er hvertfall at denne tråden holder slik posting unna andre tråder

Lenke til kommentar
DNA, poste bilde i RPP? :wee:

7039959[/snapback]

Njaaa, liker å være anonym på forumet. Kan alltid komme noen fra skolen og se her og da blir det: "HAHAHAHAHAH".

7039989[/snapback]

Jasså? Har ikke sett at du har posta noe flaut her?

 

Ikke særlig mange personopplysninger fra deg, heller. Bare at du er 91-modell, bor i Bærum og har 18 cm lang tissemann (tror jeg det var).

Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med en slik tråd....? Har man ikke dedikerte chatteprogram til slikt? Eller er det for at folk skal få opp postcounten?

 

Ikke for å være negativ på noen måte, det er av ren nysjerrighet jeg spør. Har ikke sett noen andre forum der moderatorer ser fordelen av slike tråder med mange tusen sider...  :)

7040036[/snapback]

Det er fordi vi "chatter" via et diskusjon forum istden for å legge ut poster som: "Hei bjarne kommer du eller?" i f.eks en fisketråd så kan man snakke om det her. Og man får all spammen bort fra alle andre tråder og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...