Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg kom hjem fra skolen i dag trøtt og sliten, satte meg ned i stress lessen og slo på tven, plutselig hører jeg en kye fra vindue, 1 meter fra der jeg sitter, flytter på gardinene og ut flyr det en spurv, jeg hopper ut av stolen i full panik :blush: og lurer på ka i helvete det var som fløy. og den stakkars fulle var sikkert veta skremt selv så den fløy jo rett inn i vidue, og landet i vinduskarmen, den var heldig vis ikke skadet, så jeg tok den opp og slapp den ut døren :D

Lenke til kommentar
Synes Volkswagen Eos er den råeste bilen i år jeg. Den er rett og slett jævlig fet.

7039479[/snapback]

 

Bitch, please, jeg får gikt i synsnervene. Noe så grellt.

7039491[/snapback]

 

 

Den er knallrå^^ Men synd de gikk bort fra interiøret på konsept-versjonen :(

 

EDIT- Oh, VW Iruc var grom:

 

Bildelink

Endret av Edge
Lenke til kommentar
http://rapestop.net/index.asp

AUAUAUAUAUAU!

7039499[/snapback]

 

Det produktet der er jo "genialt".

Tenk deg at du hopper lykkelig rundt i nattemørket og har sotre planer om å voldta noen. omsider finner du et enslig offer, slenger vedkommende i bakken, river av de nødvendige klesplagg og stikker snoppen din inn. I det du prøver å trekke snoppen din ut igjen, blir du fylt av en skrikende smerte, og hva annet vil du nå gjøre enn å straffe den som har påført ditt edle lem slike skader?

 

Det der kommer mest sannsynlig tli å fremprovosere mye mer unødig vold og drap.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
http://rapestop.net/index.asp

AUAUAUAUAUAU!

7039499[/snapback]

 

Det produktet der er jo "genialt".

Tenk deg at du hopper lykkelig rundt i nattemørket og har sotre planer om å voldta noen. omsider finner du et enslig offer, slenger vedkommende i bakken, river av de nødvendige klesplagg og stikker snoppen din inn. I det du prøver å trekke snoppen din ut igjen, blir du fylt av en skrikende smerte, og hva annet vil du nå gjøre enn å straffe den som har påført ditt edle lem slike skader?

 

Det der kommer mest sannsynlig tli å fremprovosere mye mer unødig vold og drap.

7039527[/snapback]

Den glir jo ut av dama da, å da ligger du sannsynligvis sammenskrumpet på bakken å gråter menst hun kan stikke av

Lenke til kommentar
Den glir jo ut av dama da, å da ligger du sannsynligvis sammenskrumpet på bakken å gråter menst hun kan stikke av

7039588[/snapback]

Det jeg tenker på er diverse sadister som går ut og sjekker opp noen bare for å påføre de smerte. Det er ikke akkurat mange av slike, men de finnes sannsynligvis. F. eks. tidligere voldtektsofre eller venninner/familier av slike, og psykopater.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Det jeg tenker på er diverse sadister som går ut og sjekker opp noen bare for å påføre de smerte. Det er ikke akkurat mange av slike, men de finnes sannsynligvis. F. eks. tidligere voldtektsofre eller venninner/familier av slike, og psykopater.

7039596[/snapback]

Tviler jeg ikke et sekund på...

 

Men gud så umåtelig vondt det må være

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...