j-- Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 mornmorn clvn ikke noe skole på deg? Du er her stadig i siste 7038876[/snapback] Joda, er på skolen i dag, jeg Sitter her nå faktisk, skal skrive en liten oppgave om en teknisk pcrelatert ting/protokoll/system/whatever, men har enda ikke funnet noe til å motivere meg i løpet av de 3 første timene... Selv ikke en halv kebabpizza klarte det Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 SO5 demoraliserer deg ser jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 SO5 demoraliserer deg ser jeg 7038927[/snapback] Juypp, jeg vet! Men det gjør jo internett uansett, så det er ikke bare diskusjon.no.. Hvorfor er ikke du på skolen forresten? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Meg er emo. Jeg er lei av å prøve å finne utplassering. Har søkt mange steder og bare fått nei.Vil bare hjem og legge meg under dyna... med... 7038797[/snapback] Med...? Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) er sjuk kastet opp i natt, løsmage og... Ikke noe digg det nei EDIT; jeg mistenker JoachimR, ble ikke helt bra da han kom hit igår natt Endret 10. oktober 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Meg er emo. Jeg er lei av å prøve å finne utplassering. Har søkt mange steder og bare fått nei.Vil bare hjem og legge meg under dyna... med... 7038797[/snapback] Med...? 7038941[/snapback] Jern-Erna! :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Meg er emo. Jeg er lei av å prøve å finne utplassering. Har søkt mange steder og bare fått nei.Vil bare hjem og legge meg under dyna... med... 7038797[/snapback] Med...? 7038941[/snapback] Hvem enn jeg finner der. Tipper det bare blir meg, men jeg får vel overleve det. Jern-Erna! :!: 7038954[/snapback] ahhahahhahhahha du dreper meg lzm. Endret 10. oktober 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Meg er emo. Jeg er lei av å prøve å finne utplassering. Har søkt mange steder og bare fått nei.Vil bare hjem og legge meg under dyna... med... 7038797[/snapback] Med...? 7038941[/snapback] Hvem enn jeg finner der. Tipper det bare blir meg, men jeg får vel overleve det. 7038958[/snapback] Jeg er der om en halvtime. Sleng popkorn i mikroen, pysjen i tørketrommelen og sett igang med å varme min del av sengen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Meg er emo. Jeg er lei av å prøve å finne utplassering. Har søkt mange steder og bare fått nei.Vil bare hjem og legge meg under dyna... med... 7038797[/snapback] Med...? 7038941[/snapback] Hvem enn jeg finner der. Tipper det bare blir meg, men jeg får vel overleve det. 7038958[/snapback] Jeg er der om en halvtime. Sleng popkorn i mikroen, pysjen i tørketrommelen og sett igang med å varme min del av sengen. 7038971[/snapback] :!: ______ Nei, gutta og jenta jeg skal dusje. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 ja ja da var lunsjen over :/ Da er det bare å komme seg gjennom de siste timene også er det hjem :-) Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Her kommer et dikt rettet mot Tomat-Ulf etter hans spydigheter mot Poeter som spiser poteter: Petter, Petter, Petter. Du er vist emo, men vi tror deg ei. Ekte emoer skjønner du. Er ingen ting som deg. Du strever etter emo statusen. Bare synd du ikke kan fatte at wannabe emoer, eller sånne som deg, er homo. Jeg synes synd på deg. Vi kan ikke noe for at du er en MWLE. Du kan ikke skule det med langt hår? Du kommer alltid til å være. En midget with large ears. Du tror du kan slippe unna oss ved å være en spamhore. Men her er nyheter til deg Poeter som spiser poteter er aldri på gjordet. Du liker å se på suction pump og midget porr. Du er en flodhest som er litt fucked up. Det kan vi ikke noe for, men at du sitter hjemme å gråter om kvelden tar vi allt ansvar for Vi vet dette kommer til å svi. Som den gangen vi alle eide deg på ski. Her er et spørsmål. Hvorfor ditcher du oss for å henge med de du mener er kulere enn oss? Pass deg eller så tar vi å likviderer faren din i moss. Har du fått nok? Tror ei det. Det er fortsatt ramadan. Og vi får deg til å be. Du fikk oss til å begynne. Nå for du deg en på tryne. Det er bare å grine. Er du enda ikke på nivå 3? Du er som Jiggelipuff, for all del ikke tøff! Vi er blastoise, og vi blaster deg. Vi stikker en saks opp din anal. Faren din bruker flosshatt. Vi tror han har blitt gal. BTW we hunted your mom in vika, peace out! MvH. Poeter som spiser poteter. Vi er som maskingevær, vi spytter strofer som skaper katastrofer! Husker du tsunamien, Det var fordi vi fucka far din Thomas, Thony, Patrick! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er syk i dag, kjedelige greier.. Men sånn går det når man går uten jakke en hel dag når det er pisskaldt ute.. Og i tillegg jobber på en skole der det er sikkert 30 grader inne Jaja, deilig å kunne sove til kvart over 12 da i hvertfall Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Huff så mange slasker det er i denne tråden, folk som skulker og kaller seg syke for den miste ting Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 krage83 orly? mener du at jeg skulker og er "sjuk" når jeg stod foran dass og kastet opp i hele natt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ha ha! Noen som har skrevet "I always lock aout the window i see some thig butt watt i see" i msn 7038671[/snapback] Engelsk kurs i julegave? 7038680[/snapback] Nja... Bruker ikke å gi han julegave, men jeg står å vurderer det. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ha ha! Noen som har skrevet "I always lock aout the window i see some thig butt watt i see" i msn 7038671[/snapback] Engelsk kurs i julegave? 7038680[/snapback] Nja... Bruker ikke å gi han julegave, men jeg står å vurderer det. 7039121[/snapback] Godt å høre Ser ut til at han trenger det... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har i hvertfall genuint vondt i halsen, har ikke stemme og en dundrende hodepine.. Men jeg poppet et par paracet for noen minutter siden, så satser på at hodepinen forsvinner snart i hvertfall.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg har ferie. (...men jeg er forkjølet da) Endret 10. oktober 2006 av fredrik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg drar nå, og har gnagsår på tuppen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har ferie. (...men jeg er forkjølet da) 7039153[/snapback] Det er noen som har det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg