Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aiaiai, for et dilemma. Jeg fikk nettopp fri ifra dagens to siste timer, gym, og nå er spørsmålet om denne ekstra fritiden skal brukes til å nå en buss hjem, eller om jeg skal bli igjen og game. Tricky.

7038471[/snapback]

Duh, buss hjem->Game

7038473[/snapback]

Hjemme = et sted uten internett og med foreldre som sier "ut å få deg litt frisk luft!"

 

RED: Bare en ting til: ikke hjemme betyr for min del opphold i min egen leilighet.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Aiaiai, for et dilemma. Jeg fikk nettopp fri ifra dagens to siste timer, gym, og nå er spørsmålet om denne ekstra fritiden skal brukes til å nå en buss hjem, eller om jeg skal bli igjen og game. Tricky.

7038471[/snapback]

Duh, buss hjem->Game

7038473[/snapback]

Hjemme = et sted uten internett og med foreldre som sier "ut å få deg litt frisk luft!"

 

RED: Bare en ting til: ikke hjemme betyr for min del opphold i min egen leilighet.

7038489[/snapback]

 

 

Åh.. ehmm :hmm: Tough one. Vær med i gym?

Lenke til kommentar
Synes dere skal ta å skrive alle svarne på matteprøven i binært :-)

 

Det finnes bare 10 typer mennesker de som forstår binært og de som ikke gjør det :)

7038515[/snapback]

 

 

Lol? Den siste der var sånn halvveis meningsløs, siden det ikke står hvor mange typer mennesker som finnes :hmm:

 

Og det er mye mer phun med romertall :fun:

Lenke til kommentar
Nettopp hatt en matteprøve uten regelbok. Weeeeeeeeeee

7038493[/snapback]

 

Hvordan gikk det? Jeg skal ha matteprøve i morra uten regelbok eller kalkulator :ohmy: *sliter* :p

7038503[/snapback]

Det gikk ikke veeeeldig bra, for å si det sånn.

7038535[/snapback]

 

Hva hadde dere om? :p

Lenke til kommentar
hva er så ille med å ha matteprøve uten regelbok? Pugg formlene, eller prøv å forstå det dere gjør.

 

Fy faen nettet på skola suger =/

7038580[/snapback]

 

 

Det er ikke ille, men det er tryggere å vite at du kan se i boka dersom du eventuelt glemmer en formel eller to :p Det er snakk om tryggheten :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...