Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Neieh, tid for senga nå. Skulle ha lagt meg for leeeeenge siden men men...chiao fuckheads.. Steffyboy, ikke bytt...serriøst.. 7037369[/snapback] Explain plz. 7037376[/snapback] Blackmail. 7037388[/snapback] Det er vel egentlig ikke noe der jeg er flau over, så det bildet kan du poste alt du vil. Det finnes verre ting man kan blackmaile en stakkars steffyboy med. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er vel egentlig ikke noe der jeg er flau over, så det bildet kan du poste alt du vil. Det finnes verre ting man kan blackmaile en stakkars steffyboy med. 7037424[/snapback] Jeg tenkte faktisk på mailadressen din, da, den som er sladdet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er vel egentlig ikke noe der jeg er flau over, så det bildet kan du poste alt du vil. Det finnes verre ting man kan blackmaile en stakkars steffyboy med. 7037424[/snapback] Jeg tenkte faktisk på mailadressen din, da, den som er sladdet. 7037430[/snapback] Jeg må skaffe meg ny snart likevel, jeg ble invitert inn i en massesamtale for en liten stund siden og etter det var "all hope lost". Jeg orker ikke ha så mange på MSN, men jeg gidder ikke blokkere folk jeg synes er ålreite. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Times tid siden, tatt av kompis med et ikke for bra kamera: Lenke til kommentar
ttd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Returnfire. Endret 9. oktober 2006 av egeulf Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg må skaffe meg ny snart likevel, jeg ble invitert inn i en massesamtale for en liten stund siden og etter det var "all hope lost". Jeg orker ikke ha så mange på MSN, men jeg gidder ikke blokkere folk jeg synes er ålreite. 7037435[/snapback] Er folk virkelig så opphengt i å ha kontakt med deg? Fyittirakkern, du må være kul. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er vel egentlig ikke noe der jeg er flau over, så det bildet kan du poste alt du vil. Det finnes verre ting man kan blackmaile en stakkars steffyboy med. 7037424[/snapback] Jeg tenkte faktisk på mailadressen din, da, den som er sladdet. 7037430[/snapback] Jeg må skaffe meg ny snart likevel, jeg ble invitert inn i en massesamtale for en liten stund siden og etter det var "all hope lost". Jeg orker ikke ha så mange på MSN, men jeg gidder ikke blokkere folk jeg synes er ålreite. 7037435[/snapback] Derfor er vi glade i Live Messenger. Appear Offline, og snakk med dem du vil. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mange svette nerder.. Aylar på TC06 ? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Edge: til tross for ikke så bra kamera kan du godt resize bildene før du legger dem ut. Fucker scrollinga i Firefox. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg må skaffe meg ny snart likevel, jeg ble invitert inn i en massesamtale for en liten stund siden og etter det var "all hope lost". Jeg orker ikke ha så mange på MSN, men jeg gidder ikke blokkere folk jeg synes er ålreite. 7037435[/snapback] Er folk virkelig så opphengt i å ha kontakt med deg? Fyittirakkern, du må være kul. 7037442[/snapback] Ah, SO5; hvor det lønner seg å bare si "Jeg spiser middag." eller "Fy faen demille, post flere bilder", for alt annet blir bare skryt eller uinteressant. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Her blir bildene klikkbart store.. Trodde det var slik hos alle EDIT- Stemmer Blax. Endret 9. oktober 2006 av Edge Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Edge: til tross for ikke så bra kamera kan du godt resize bildene før du legger dem ut. Fucker scrollinga i Firefox. 7037456[/snapback] Det er derfor vi bruker Opera. Ctrl + Scroll God natt, folkens. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Er folk virkelig så opphengt i å ha kontakt med deg? Fyittirakkern, du må være kul. 7037442[/snapback] Ah, SO5; hvor det lønner seg å bare si "Jeg spiser middag." eller "Fy faen demille, post flere bilder", for alt annet blir bare skryt eller uinteressant. 7037459[/snapback] Hva? Det var da ikke sånn ment, selv om jeg nå ser at virker slik. Kritikken var rettet mot alle de som absolutt skal kommunisere med deg, ikke deg selv. Endret 9. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Edge: til tross for ikke så bra kamera kan du godt resize bildene før du legger dem ut. Fucker scrollinga i Firefox. 7037456[/snapback] Det er derfor vi bruker Opera. Ctrl + Scroll God natt, folkens. 7037464[/snapback] Funker på FF også Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva? Det var da ikke sånn ment, selv om jeg nå ser at virker slik. Kritikken var rettet mot alle de som absolutt skal kommunisere med deg, ikke deg selv. 7037472[/snapback] In that case, no hard feelings. Problemet er dog verken at jeg er så populær eller at alle vil snakke med meg, men at folk legger meg til uten å si noe. Det er helt meningsløst, folk kan i det minste ha noe å si. Jeg gir som oftest vekk mailen hvis folk sender PM, men hvis de ikke gidder det en gang... Jaja, jeg overlever nok denne katastrofen også. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Edge: A: Øy, jeg har lagd ny vei, se her! B: Hm, gidder du fikse så man kan bruke dem med Volvo? A: BMW er best Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg legger aldri, og jeg mener _aldri_, til noen på msn uten å spørre om lov, uansett om msn adressen står i størrelse 96 på profilen deres. Selv ville jeg ikke likt at folk la meg til på msn uten lov. Sist gang det skjedde, var det nemlig kjæresten min som sjekka om jeg flørtet med andre på msn.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Edge: A: Øy, jeg har lagd ny vei, se her! B: Hm, gidder du fikse så man kan bruke dem med Volvo? A: BMW er best 7037494[/snapback] Eh, hvaffan? Btw, BMW sucks Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det dårlige: Jeg har vært på jobb fra klokka halv seks til nå. Det gode: Jeg tjente 600-700 kroner på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg