Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Neieh, tid for senga nå. Skulle ha lagt meg for leeeeenge siden men men...chiao fuckheads..

 

Steffyboy, ikke bytt...serriøst..

7037369[/snapback]

Explain plz.

7037376[/snapback]

Blackmail.

7037388[/snapback]

Det er vel egentlig ikke noe der jeg er flau over, så det bildet kan du poste alt du vil. Det finnes verre ting man kan blackmaile en stakkars steffyboy med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel egentlig ikke noe der jeg er flau over, så det bildet kan du poste alt du vil. Det finnes verre ting man kan blackmaile en stakkars steffyboy med.

7037424[/snapback]

Jeg tenkte faktisk på mailadressen din, da, den som er sladdet.

7037430[/snapback]

Jeg må skaffe meg ny snart likevel, jeg ble invitert inn i en massesamtale for en liten stund siden og etter det var "all hope lost". Jeg orker ikke ha så mange på MSN, men jeg gidder ikke blokkere folk jeg synes er ålreite.

Lenke til kommentar
Jeg må skaffe meg ny snart likevel, jeg ble invitert inn i en massesamtale for en liten stund siden og etter det var "all hope lost". Jeg orker ikke ha så mange på MSN, men jeg gidder ikke blokkere folk jeg synes er ålreite.

7037435[/snapback]

Er folk virkelig så opphengt i å ha kontakt med deg? Fyittirakkern, du må være kul.

Lenke til kommentar
Det er vel egentlig ikke noe der jeg er flau over, så det bildet kan du poste alt du vil. Det finnes verre ting man kan blackmaile en stakkars steffyboy med.

7037424[/snapback]

Jeg tenkte faktisk på mailadressen din, da, den som er sladdet.

7037430[/snapback]

Jeg må skaffe meg ny snart likevel, jeg ble invitert inn i en massesamtale for en liten stund siden og etter det var "all hope lost". Jeg orker ikke ha så mange på MSN, men jeg gidder ikke blokkere folk jeg synes er ålreite.

7037435[/snapback]

Derfor er vi glade i Live Messenger. Appear Offline, og snakk med dem du vil.

Lenke til kommentar
Jeg må skaffe meg ny snart likevel, jeg ble invitert inn i en massesamtale for en liten stund siden og etter det var "all hope lost". Jeg orker ikke ha så mange på MSN, men jeg gidder ikke blokkere folk jeg synes er ålreite.

7037435[/snapback]

Er folk virkelig så opphengt i å ha kontakt med deg? Fyittirakkern, du må være kul.

7037442[/snapback]

Ah, SO5; hvor det lønner seg å bare si "Jeg spiser middag." eller "Fy faen demille, post flere bilder", for alt annet blir bare skryt eller uinteressant.

Lenke til kommentar

Er folk virkelig så opphengt i å ha kontakt med deg? Fyittirakkern, du må være kul.

7037442[/snapback]

Ah, SO5; hvor det lønner seg å bare si "Jeg spiser middag." eller "Fy faen demille, post flere bilder", for alt annet blir bare skryt eller uinteressant.

7037459[/snapback]

Hva? Det var da ikke sånn ment, selv om jeg nå ser at virker slik. Kritikken var rettet mot alle de som absolutt skal kommunisere med deg, ikke deg selv.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Hva? Det var da ikke sånn ment, selv om jeg nå ser at virker slik. Kritikken var rettet mot alle de som absolutt skal kommunisere med deg, ikke deg selv.

7037472[/snapback]

In that case, no hard feelings. :)

 

Problemet er dog verken at jeg er så populær eller at alle vil snakke med meg, men at folk legger meg til uten å si noe. Det er helt meningsløst, folk kan i det minste ha noe å si. Jeg gir som oftest vekk mailen hvis folk sender PM, men hvis de ikke gidder det en gang...

 

Jaja, jeg overlever nok denne katastrofen også.

Lenke til kommentar

Jeg legger aldri, og jeg mener _aldri_, til noen på msn uten å spørre om lov, uansett om msn adressen står i størrelse 96 på profilen deres.

Selv ville jeg ikke likt at folk la meg til på msn uten lov. Sist gang det skjedde, var det nemlig kjæresten min som sjekka om jeg flørtet med andre på msn..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...