Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Moren min spurte meg forresten i dag om ikke jeg skulle få meg kjæreste snart. For en utrolig teit ting å spørre om. Føler meg ikke noe særlig mislykket da liksom...

7037043[/snapback]

au da, den er kjip! har du hatt kjøreste før?

edit: skulle ikke dobbeltpostet..

7037052[/snapback]

Gotta luv Lars' ostekuler :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moren min spurte meg forresten i dag om ikke jeg skulle få meg kjæreste snart. For en utrolig teit ting å spørre om. Føler meg ikke noe særlig mislykket da liksom...

7037043[/snapback]

Den er kjip. Kom deg litt ut. Større sjangse da, men sånt sier man faen ikke til ungene sine. Foreldre er så korttenkte.

Lenke til kommentar
au da, den er kjip! har du hatt kjøreste før?

edit: skulle ikke dobbeltpostet..

7037052[/snapback]

Neihh, har vel ikke det. :p

Den er kjip. Kom deg litt ut. Større sjangse da, men sånt sier man faen ikke til ungene sine. Foreldre er så korttenkte.

7037071[/snapback]

Hadde hun bare forstått det. Som om ikke jeg tenker det samme selv liksom. Hun har mast før, og skjønner ikke at hun bør la det ligge når jeg ber henne om å slutte å mase.

Lenke til kommentar
Fysisk arbeid lønner seg sjeldent. Pengene ligger i å fortelle de som driver med fysisk arbeid hva de skal gjøre. Evt fortelle de som forteller. Helst skal man eie hele selskapet, så slipper man å gjøre noe som helst.

7037055[/snapback]

Fotballspilling kan jo klassifiseres som fysisk arbeid, og det er jo ikke så dårlig betalt, men ærlig talt så vil jeg jo heller være manager.

Lenke til kommentar
Hadde hun bare forstått det. Som om ikke jeg tenker det samme selv liksom. Hun har mast før, og skjønner ikke at hun bør la det ligge når jeg ber henne om å slutte å mase.

7037101[/snapback]

Er bare noe du må leve med fordi foreldre ikke tar et hint om du trykker det inn med spikerpistol engang.

Lenke til kommentar
Fysisk arbeid lønner seg sjeldent. Pengene ligger i å fortelle de som driver med fysisk arbeid hva de skal gjøre. Evt fortelle de som forteller. Helst skal man eie hele selskapet, så slipper man å gjøre noe som helst.

7037055[/snapback]

Fotballspilling kan jo klassifiseres som fysisk arbeid, og det er jo ikke så dårlig betalt, men ærlig talt så vil jeg jo heller være manager.

7037111[/snapback]

....

Den som eier laget har storre sjanse til aa lage store penger.

Lenke til kommentar

7037043[/snapback]

det ordner seg for snille gutter ;) Jeg hadde 0 tro på det før, men nå har jeg det :D

edit: *legge til Steffy* :D

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

7037101[/snapback]

haha, minner meg om en episode da jeg var 5 år.

Da det var flaut å ha "jentelus", og for mange jentevenner osv.

Min mormor maste hele tiden om jeg ikke hadde fått meg kjæreste, om jeg ikke ville ha med henne på besøk osv.

Jeg svarte hardt og brutalt: "Jeg skal bli homo!" gjett om mormor ble stum da,

hennes 5 år gamle barnebarn..

Såå, hun sluttet med det i en 10 års tid.

Lenke til kommentar
Lol. Pølsa slikker meg så intenst på hånda at jeg får vondt.

7037173[/snapback]

What the fuck? :lol:

7037179[/snapback]

Du leste rett :wee: Hylo gav navn til den ene katta jeg fikk idag, og det ble....

Pølsa. :p

7037203[/snapback]

Det var bra det var katten du referete til som ''pølsa''

^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...