Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med meg?... Jeg har også kjørt helikopter en gang. :(

7035598[/snapback]

Det har ikke jeg. Dette har ført til min sure mine.

7035616[/snapback]

 

Jeg har ikke kjørt helikopter, jeg er ikke sur :)

 

Tomat-Ulf er voldelig skal jeg si dere!

7035633[/snapback]

 

Av det jeg så, så var det ikke noe voldelige tendenser fra han på lanet. men hva vet vel jeg om hva som foregår bak kulissene *skue*

Lenke til kommentar
all denne praten om søte mennesker(som det er mange av her) gjorde at jeg fikk lyst på te med masse sukker :wee:

7035623[/snapback]

Lag deg te da =) Vaniljete er forresten best, om du har muligheten! Gjerne med en liten skvett melk i.

 

-----

 

Jeg for min del lurer fremdeles på om jeg skal spise fiskepinner eller kjøttpudding. Spurte for et par timer siden, men siden jeg ikke har fått noen svar, så har jeg enda ikke fått spist! Noen som kan si noe om det? :cry:

 

edit: rettet litt på tastaturet, og fikset skrivefeilene =)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
all denne praten om søte mennesker(som det er mange av her) gjorde at jeg fikk lyst på te med masse sukker :wee:

7035623[/snapback]

Lag deg te da =) Vaniljete er forresten best, om du har muligheten! Gjerne med en liten skvett melk i.

 

-----

 

Jeg for min del lurer fremdeles på om jeg skal spise fiskepinner eller kjøttpudding. Spurte for et par timer siden, men siden jeg ikke har fått noen svar, så har jeg enda ikke fått spist! Noen som kan si noe om det? :cry:

 

edit: rettet litt på tastaturet, og fikset skrivefeilene =)

7035650[/snapback]

Fiskepinner. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...