Chalciporuspiperatus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Første uke etter fagprøve påbegynt. Vant til lapp på døra som sier: Her regjerer: Stein Hansen Systemansvarlig og Bjørn Svendby Lærling I dag sto det: Her regjerer: Stein Hansen Systemansvarlig og Bjørn Floeng Svendby Fagarbeider ARTIG 6105902[/snapback] Grattis forresten, visste ikke at du het bjørn Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hehe, det var kult Gratulerer! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Omfg, jeg hater å være hos mamma. Jeg bor i sokkelen, så jeg sitter alltid oppe om natta. Hos pappa tør jeg ikke, for det er så lytt imellom rommene. Får sovet litt der, heldigvis. Godt at jeg skal dit på slutten av uka, for jeg begynner å bli blå under øynene 6105872[/snapback] Omfg, klarer du ikke å passe _litt_ på deg selv og legge deg? ' Har gått fra 5+ gullunge til 4 hatunge i bedøken. Har sluttet totalt å gjøre oppgaver i år og det har han oppdaget den siste tiden. Allerede idag ( har vært her et kvarter) har han nevnt to ganger at jeg hoppet over den oppgaven. "Da kan vi jo se på oppgave 126, for de som har gjort den" "..mens andre hoppet over den" osv. Og jeg føler skikkelig at jeg må ha femmer siden det på en måte er dette jeg skal gjøre videre. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Anette_: Forståelig, Bedøk er drepen... Det er så ufattelig kjedelig at jeg tror jeg forgår. Godt jeg er ferdig Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 morn alle sammen! sitter her og fortviler, har nemlig funnet ut at jeg har ikke gjort en VIKTIG oppgave ang karakter min.. må nok smiske læreren Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Anette_: Forståelig, Bedøk er drepen... Det er så ufattelig kjedelig at jeg tror jeg forgår. Godt jeg er ferdig 6105997[/snapback] Takk! Er så glad noen er enige med meg! Har tre timer Bedøk hver mandags morgen, det er døden det. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 *Ser på Anette_ med vedmodige øyne og trøster* Hadde i det minste lærerne klart å lage noe liv i timene, men NEIDA, tørre, platte kommentarer som hadde fått sahara til å virke fuktig! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 *Ser på Anette_ med vedmodige øyne og trøster* Hadde i det minste lærerne klart å lage noe liv i timene, men NEIDA, tørre, platte kommentarer som hadde fått sahara til å virke fuktig! 6106003[/snapback] Minner meg om min egen lærer de månedene jeg gikk på almenn. Aldri hørt så mange tørre vitser på en gang. Jeg er syk i dag. =/ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er så sinnsykt enig med deg! Lærerene ødelegger faget. Og det som irriterer meg mest er at han nå alltid skal gi meg 4+, ei jeg vet jeg kan mer enn fikk 5 på forrige prøve og jeg fikk 4+. Jeg skrev en hel side på data for å kommentere en situasjon og han plukket på teite småting mens andre hadde lissom skrevet nok etter en halv. Føler at jeg bare ødelegger alle karakterene mine dette halvåret og det passer dårlig Lenke til kommentar
Seether Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Tomat-Ulf din slask! Bah..no restarter pc'n seg igjen. Fuck. I'm going down Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 *ler* Seether har ikke peil på data *mobbemobbe* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 huff. våkna idag med hovent øye. skjønner ikke hvorfor heller Lenke til kommentar
Seether Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 *ler* Seether har ikke peil på data *mobbemobbe* 6106068[/snapback] Kjeften! det er en skolepc *døpåseg* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja man burde alltid dø hvis en skolepc ikke virker, min ville ikke godta ctrl+alt+del istad. Rart jeg lever enda. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja man burde alltid dø hvis en skolepc ikke virker, min ville ikke godta ctrl+alt+del istad. Rart jeg lever enda. 6106110[/snapback] Ctrl-alt-delete er en sperra kommando på våre PCer. Vi har ikke tilgang til noe som helst vi. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Vi må trykke det for å logge inn. Men på min ble innloggingsruten bare borte da jeg trykket på det. En restart fikset det da. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er det jeg sier det... Lenge leve IT-(u)ansvarlige =) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja man burde alltid dø hvis en skolepc ikke virker, min ville ikke godta ctrl+alt+del istad. Rart jeg lever enda. 6106110[/snapback] Ctrl-alt-delete er en sperra kommando på våre PCer. Vi har ikke tilgang til noe som helst vi. 6106124[/snapback] Hihi, har admin-rettigheter på den jeg bruker nå, fikk læreren til å logge seg inn, og han har glemt det nå. Og nå står pc`en på hele tidenn.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er det rart de stakkars "datasjefene" på skolene blir frustrerte? Citrix Metaframe ftw! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er det rart de stakkars "datasjefene" på skolene blir frustrerte? Citrix Metaframe ftw! 6106153[/snapback] Forklar det der litt nærmere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg