Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er Fredrik.

7033794[/snapback]

Din same! se til pokker å brytt tilbake fredrikrb!:(

7034387[/snapback]

Same? Det der virket som et skjellsord, og siden jeg ikke er same bryr jeg meg ikke. Skulle bare virke pirkete å irritere deg.

Orresnei: Good for you! :) Ja det er litt rart hvor lenge man faktisk gidder å sitte på et forum!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann Lars. Jo du skjønner det sykeste skjedde. Jeg mista nettet en stund og så føkka maskinen seg. Så jeg tenkte jeg skulle se hva som var bak ytterdøra, og det var faktisk en skikkelig stor spennende verden der ute. Anbefales. masse grafikk og fps med bra audio og lite lag og sånn. Men har gått litt lei nå. Nesten det samme som med Wow.

 

Hva skjer på den kanten da, bønna?

Lenke til kommentar

iiiih! aleine i typen sin leilighet. Det ser forj*vlig ut her :p og kattungen driver og angriper meg. Nå står den og skraper sint på døren :dontgetit:

 

Skulle prøvd å roet den ned om jeg ikke var så sykt allergisk. Bah, håper typen kommer snart. Dumme veiarbeidet ved lagunen.

 

frekt å ta seg litt drikke?

Lenke til kommentar
iiiih! aleine i typen sin leilighet. Det ser forj*vlig ut her :p  og kattungen driver og angriper meg. Nå står den og skraper sint på døren  :dontgetit:

 

Skulle prøvd å roet den ned om jeg ikke var så sykt allergisk. Bah, håper typen kommer snart. Dumme veiarbeidet ved lagunen.

 

frekt å ta seg litt drikke?

7034725[/snapback]

Nei, du er stor jente. Drekk ivei!

Lenke til kommentar
Drikke kan du gjøre når du er ferdig å rydde, Seether.

7034745[/snapback]

Haha mye! :roll:

 

Tror mesteparten av rotet i stuen er forårsaket av roomien hans. Altså ikke mitt ansvar. Dessuten. Hvis jeg skulle giddet å rydde så hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle startet en gang.

Lenke til kommentar
Drikke kan du gjøre når du er ferdig å rydde, Seether.

7034745[/snapback]

Haha mye! :roll:

 

Tror mesteparten av rotet i stuen er forårsaket av roomien hans. Altså ikke mitt ansvar. Dessuten. Hvis jeg skulle giddet å rydde så hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle startet en gang.

7034766[/snapback]

Med en spade i et hjørne, så jobber du deg inn i midten til alt ligger der, så har du det i en trillebår som du atr ut i hagen. Der har du bensin klart og så er det egentlig bare bittelitt fantasi som skal til..

Lenke til kommentar
Seether, du bor her et sted. Lyst på besøk?

 

 

(du er jente, sant?)

7034779[/snapback]

Kanskje en annen dag. Tror typen kommer om et par min nemlig.

 

Med en spade i et hjørne, så jobber du deg inn i midten til alt ligger der, så har du det i en trillebår som du atr ut i hagen. Der har du bensin klart og  så er det egentlig bare bittelitt fantasi som skal til..

7034790[/snapback]

Det regner :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...