Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er litt gøy at en diskusjon om hva som er en femi bil går samtidig med en diskusjon om barneskoleelevers første møte med fnisete jenter. Jeg vet ærlig talt ikke hva som er mest barnslig, men jeg storkoser meg iallefall her jeg sitter. :--)

5997746[/snapback]

Øhh, skjønte ikke... Jeg er da ingen barneskolelev?

 

Må forresten informere om at jenta jeg traff med sverdet lever i beste velgående, traff like under øyet så hun fikk en ganske stor kul og to kutt der. Heldigvis traff jeg ikke øyet, det hadde vært ille det. :hm: Heldigvis var også sverdet veldig, veldig sløvt, ikke skarpt i det hele tatt, men hardt og tungt er det jo...

Lenke til kommentar
Alle har ikke like stort bilbudsjett som deg. :(

5997766[/snapback]

Duduverden...er du blakk JoachimR?

5997795[/snapback]

Jeg hadde lest kontoutskriften galt, istedet for 190 000 var det 19 000. Så det er litt krise ja.

5997801[/snapback]

Herregud. 19'000 er nok 10 ganger mer enn hva 95% av brukerne i SO4 har paa kontoen da.

Personlig sitter jeg paa 24'000, men med et utgiftsnivaa lik 0 naar jeg ikke har ferie saa er jeg rik :wee:

Lenke til kommentar
Alle har ikke like stort bilbudsjett som deg. :(

5997766[/snapback]

Duduverden...er du blakk JoachimR?

5997795[/snapback]

Jeg hadde lest kontoutskriften galt, istedet for 190 000 var det 19 000. Så det er litt krise ja.

5997801[/snapback]

 

Haha. Hvordan går det an å ikke ha oversikt på ca hvor mye penger du har? Det er jo helt umulig å bruke 100000 uten å vite det selv.

Lenke til kommentar
En bil som bruker under 1,5 på mila er FEMI

:cool:

En på jobb i dag hadde tskjorte som det stod blowfly på. wtf?

edit: ahh slik rapper ell noe? da så

5997796[/snapback]

 

Blowfly som i rapperen Blowfly?

5997808[/snapback]

Sikkert, vetta faen jeg. Han er litt tvilsom fra før, og hjalp liksom ikke med den tskjorta :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...