Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Ahh, gleder meg til jeg får de syv bøkene jeg bestilte fra Amazon for en stund siden! De kommer etter all sannsynlighet denne uken her, da blir det JavaScript, PHP og litt typografiteori for alle pengene. De bør være verdt de 1400 kronene jeg betalte for dem. Lønn kommer det også på fredag, 3000 for én uke ferie og én uke loking på jobb. Siviltjeneste ftw!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gah, A-mennesker! Dere er så... effektive.

7030974[/snapback]

Huff ja, jeg var et b-menneske, men etter to måneder med jobb som gjør at jeg må opp kvart på fem, så har døgnrytmen min blitt helt fucka, tidlig i seng, trøtt som en strømpe tidlig på kvelden.

 

Og selv når jeg har fri våkner jeg klokken fem :(

7030994[/snapback]

Klarer ikke legge meg tidlig, jeg har Prison Break å se. Hvis jeg ikke ser den før alle andre, så får jeg den bare spoilet.

Lenke til kommentar

phæ TV hva skal en med det?

 

¤¤¤ Navnet fjernet ¤¤¤ finnes jo trossalt :)

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar
phæ TV hva skal en med det?

 

¤¤¤ fjernes ¤¤¤¤  finnes jo trossalt :)

7031105[/snapback]

Det er litt deiligere å få det direkte på TVen. Dessuten er det noe i å glede seg til dagen det går på.

7031138[/snapback]

 

jeg er avhengig av tekst for å skjønne innhold.. Derfor elsker jeg tven min

 

EDIT; Dessuten viser jeg min støtte når jeg slår på tv og ser på prison break

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Tekst på engelske serier/filmer er for pyser.. Om du absolutt MÅ ha tekst, får du nesten sette på engelsk tekst..

7031159[/snapback]

 

Du trenger ikke å komme med sånn kommentar når du har ikke peiling om meg og andre..

Jeg er døv, hvordan kan jeg følge med prison break uten tekst? Klapp igjen

Endret av fox88
Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Sorry :blush:

Endret av Bamboocha
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...