Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Ahh, gleder meg til jeg får de syv bøkene jeg bestilte fra Amazon for en stund siden! De kommer etter all sannsynlighet denne uken her, da blir det JavaScript, PHP og litt typografiteori for alle pengene. De bør være verdt de 1400 kronene jeg betalte for dem. Lønn kommer det også på fredag, 3000 for én uke ferie og én uke loking på jobb. Siviltjeneste ftw! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Gah, A-mennesker! Dere er så... effektive. 7030974[/snapback] Huff ja, jeg var et b-menneske, men etter to måneder med jobb som gjør at jeg må opp kvart på fem, så har døgnrytmen min blitt helt fucka, tidlig i seng, trøtt som en strømpe tidlig på kvelden. Og selv når jeg har fri våkner jeg klokken fem 7030994[/snapback] Klarer ikke legge meg tidlig, jeg har Prison Break å se. Hvis jeg ikke ser den før alle andre, så får jeg den bare spoilet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Steffyboy hvor langt har Prison Break kommet? har kun sett det som har kommet på tv3 på nettopp torsdag Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Lite som slår Lost, første episode i sesong tre var mad! Selv om Prison Break eier det også! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Steffyboy hvor langt har Prison Break kommet? har kun sett det som har kommet på tv3 på nettopp torsdag 7031067[/snapback] Sesong 2, ep 6. 7 kommer om 2 uker. =( Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Sesong 2 episode 7 afaik EDIT: Kanskje bare 6 episoder som SteffyBoy sier...? Ikke helt sikker Endret 9. oktober 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 phæ TV hva skal en med det? ¤¤¤ Navnet fjernet ¤¤¤ finnes jo trossalt #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Haha. Er du ikke på skolen? 7031023[/snapback] Joda Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 til nå, er sesong 2 like bra som forrige? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) phæ TV hva skal en med det? ¤¤¤ Fjernet ¤¤¤ finnes jo trossalt 7031105[/snapback] Det er litt deiligere å få det direkte på TVen. Dessuten er det noe i å glede seg til dagen det går på. Endret 9. oktober 2006 av b-real Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) phæ TV hva skal en med det? ¤¤¤ fjernes ¤¤¤¤ finnes jo trossalt 7031105[/snapback] Det er litt deiligere å få det direkte på TVen. Dessuten er det noe i å glede seg til dagen det går på. 7031138[/snapback] jeg er avhengig av tekst for å skjønne innhold.. Derfor elsker jeg tven min EDIT; Dessuten viser jeg min støtte når jeg slår på tv og ser på prison break Endret 9. oktober 2006 av b-real Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Tekst på engelske serier/filmer er for pyser.. Om du absolutt MÅ ha tekst, får du nesten sette på engelsk tekst.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Champion archer er morsomt Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Tekst på engelske serier/filmer er for pyser.. Om du absolutt MÅ ha tekst, får du nesten sette på engelsk tekst.. 7031159[/snapback] Du trenger ikke å komme med sånn kommentar når du har ikke peiling om meg og andre.. Jeg er døv, hvordan kan jeg følge med prison break uten tekst? Klapp igjen Endret 9. oktober 2006 av fox88 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Klapp igjen 7031186[/snapback] Hva da, laptopen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 redline.....taper..... kos dere videre... lunsj ftw Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 redline.....taper..... 7031199[/snapback] Jaså, hvorfor det? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Tekst er fint det :-) Desverre er det få av filmene de selger i Irland som har norsk tekst :/ Arabisk og polsk har de, men norsk? -Neida! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Arabisk og polsk har de, men norsk? -Neida! 7031214[/snapback] Merkelig, det der. Er du ofte i Norgen, forresten? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Sorry Endret 9. oktober 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg