reds Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjempegøy på lan! Nå stod vi nettopp på rekke og bukket til bilene som kjørte forbi huset. (Vi er 5 stk her.) Det var mange som så rart på oss. Nå tror jeg faktisk at jeg skal legge meg snart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 For ikke å snakke om Stefan. Heidundranes kar. 7028192[/snapback] Miss you too, sweety. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Da har sør-korea sprengt en atombombe i luften. LINK Endret 9. oktober 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 stolt av at jeg klarte å stå opp før klokka seks første dagen etter ferie. bussen går ikke før halv åtte, men deilig med litt god tid Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 God morgen. Snart bærer det på skolen...og hva står først på timeplanen? Jo, matte. Deretter har jeg prøve i praktisk biologi. Eek. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Fy faen..sovna som i koma for 1,5 time sida og nå ringte vekkeklokka. Dette er haaaaaat. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 God morgen. Snart bærer det på skolen...og hva står først på timeplanen? Jo, matte. Deretter har jeg prøve i praktisk biologi. Eek. 7030496[/snapback] Glad ferien begynner nå for mitt vedkommede. :!: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg skal nok le bra godt når jeg endelig har høstferie, og dere sitter på skolebenken. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 ferien min er over den... føler meg litt rar nå. en blanding av at jeg er glad for at jeg sto opp tidlig, men jeg er samtidig helt ødelagt. *se på senga si* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan tenke meg det, ja...jeg kondolerer. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 da har man dusjet, spist frokost, pakka sekk, pussa tenna. trenger bare kle på meg og ta inn nye sanger på MP3'n, så er man klar Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Morron bitches. Tar meg god tid hjemme i dag, og dropper første timene. Jeg er trøtt etter helt feil døgnrytme Har venta i 40 min nå sida klokka ringte første gangen, hvilket ikke skal gjøres, men var ikke i seng før halv to :s Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 God morgen folkens. Idag er enda en ny skoledag, noe som jeg ikke ser frem til siden jeg ikke vil på skolen, men men kan ikke akkurat gjøre som mye med det nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Da har sør-korea sprengt en atombombe i luften. LINK 7030492[/snapback] Det der skremmer meg. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Da har sør-korea sprengt en atombombe i luften. LINK 7030492[/snapback] Det der skremmer meg. 7030548[/snapback] hvis de har klart det.. hvorfor har vi ikke sett no propaganda filmer enda da? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 God morgen, alle søte små. Jeg har programmering resten av dagen, men skulle gjerne hatt søvn resten av dagen istedet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Gå hjem og sov Marleypusen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Gå hjem og sov Marleypusen. 7030607[/snapback] Uaktuelt. Fraværet må holdes nede. Lenke til kommentar
Anira Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har programmering resten av dagen, men skulle gjerne hatt søvn resten av dagen istedet. 7030586[/snapback] Jeg skulle gjerne hatt programmering hele dagen, men istedenfor blir det gjennomgang av tidligere forelesninger i datateknikk. Eksamen på fredag, hurra! Gi meg Java over datateknikk anytime, sier nå jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Etter å ha sovnet kl 15 og våknet kl 04, så er det ikke så aktuelt å skulke. Jeg er faktisk ikke trøtt, bare sulten. Endelig er butikken åpen, så jeg er outta here. Kjipt for alle elevene som måtte rett på skole dagen etter HWLAN. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg