ZenCo Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Gud. Hvorfor får jeg ikke til å gjøre geografi-innleveringen? Den er drittenkel, men jeg har null inspirasjon. 7029169[/snapback] Legg den inn, and let us do the dirtyjob! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Gud. Hvorfor får jeg ikke til å gjøre geografi-innleveringen? Den er drittenkel, men jeg har null inspirasjon. 7029169[/snapback] Legg den inn, and let us do the dirtyjob! 7029250[/snapback] "finn et naturgeografisk fenomen fra ditt nærområde. Ta bilde, og presenter i klassen. 2-3 minutter". Jeg har ikke hatt tid i helgen. Nå kan jeg ikke ta bilde, ergo må jeg finne noe på nettet. Må være om enten indre eller ytre krefter i jorda. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Da stikker jeg folkens..skal spille nattpoker før jeg køyer! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Så jævlig bra. Folk som tror de kan ringe til opplysninga og styrer. De kobler sammen telefoner så de får flere folk inne på linja og så sitter de å prater mannskit i flere timer. Men...så henter man fram nummere de EGENTLIG ringer fra og vips da skjønner de at de ikke kan være annonym og så legger de på. Forbanna idioter. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Så jævlig bra. Folk som tror de kan ringe til opplysninga og styrer. De kobler sammen telefoner så de får flere folk inne på linja og så sitter de å prater mannskit i flere timer. Men...så henter man fram nummere de EGENTLIG ringer fra og vips da skjønner de at de ikke kan være annonym og så legger de på. Forbanna idioter. 7029342[/snapback] Kan du forkare det litt bedre Mr. Moderator? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Gud. Hvorfor får jeg ikke til å gjøre geografi-innleveringen? Den er drittenkel, men jeg har null inspirasjon. 7029169[/snapback] Legg den inn, and let us do the dirtyjob! 7029250[/snapback] "finn et naturgeografisk fenomen fra ditt nærområde. Ta bilde, og presenter i klassen. 2-3 minutter". Jeg har ikke hatt tid i helgen. Nå kan jeg ikke ta bilde, ergo må jeg finne noe på nettet. Må være om enten indre eller ytre krefter i jorda. 7029272[/snapback] Fantasi har ingen grense, no problemo =D Lenke til kommentar
Axes Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 B-real: Har du tattovert avataren din på armen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 B-real: Har du tattovert avataren din på armen? 7029426[/snapback] Ca 11 000ende gangen det spørsmålet blir stilt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan du forkare det litt bedre Mr. Moderator?7029362[/snapback] Altså, 2 personer kobler linjene sammen så begge hører hva som blir sagt. Så ringer de opplysningen 1881 for så og drive prankcalls og prate masse drit og de tror at ingen kan finne ut hvem de er siden de vidrekobler telefonene osv. Pratet vel i 15 min med idiotene som skulle banke meg og masse drit og selvsagt siden jeg var "same" så var det rein og fiskebåter og hele pakka Men...ting er slik i dag at man kan ikke være annonyme i dag så da jeg leste opp nummer som ble ringt ifra så ble tydeligvis litt redd for de ba meg lese opp nummeret på nytt og da jeg gjorde det så la de på... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 B-real: Har du tattovert avataren din på armen? 7029426[/snapback] Ca 11 000ende gangen det spørsmålet blir stilt? 7029438[/snapback] Aldri sett spm før jeg, men har han det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 B-real: Har du tattovert avataren din på armen? 7029426[/snapback] Nei jeg har den over rævhullet mitt jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan noen forklare meg hva en steriotypenørd er? Noen sa at jeg så ut som en for en stund siden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) en veldig typisk nerd? Little slask Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 8. oktober 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Arbeidsgiveren din er vel i alle fall glad for det b-real. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Little slask: Lubben kis med tykke briller og kviser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Aldri sett spm før jeg, men har han det?7029452[/snapback] http://b-real.org/pic/hw.no/tattoo.jpg _Julenissen_: Vel, vi tjener GROFT med penger på folk som driver kødderinging så why not? Er bare å sitte å jatte med folk som tror alt er gratis og at regningen ikke kommer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Beste investeringen jeg har gjort. Dog..nå er jeg ferdig..so long suckers. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det jeg mente. Er vel ikke akkurat gratis å ringe til opplysningen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Little slask: Lubben kis med tykke briller og kviser. 7029488[/snapback] Der bled jeg glad trodde jeg skulle bli kalt noe jeg ikke er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg