Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gud. Hvorfor får jeg ikke til å gjøre geografi-innleveringen? Den er drittenkel, men jeg har null inspirasjon.

7029169[/snapback]

Legg den inn, and let us do the dirtyjob!

7029250[/snapback]

"finn et naturgeografisk fenomen fra ditt nærområde. Ta bilde, og presenter i klassen. 2-3 minutter".

Jeg har ikke hatt tid i helgen. Nå kan jeg ikke ta bilde, ergo må jeg finne noe på nettet. :p Må være om enten indre eller ytre krefter i jorda.

Lenke til kommentar

Så jævlig bra. Folk som tror de kan ringe til opplysninga og styrer. De kobler sammen telefoner så de får flere folk inne på linja og så sitter de å prater mannskit i flere timer. Men...så henter man fram nummere de EGENTLIG ringer fra og vips da skjønner de at de ikke kan være annonym og så legger de på. Forbanna idioter.

Lenke til kommentar
Så jævlig bra. Folk som tror de kan ringe til opplysninga og styrer. De kobler sammen telefoner så de får flere folk inne på linja og så sitter de å prater mannskit i flere timer. Men...så henter man fram nummere de EGENTLIG ringer fra og vips da skjønner de at de ikke kan være annonym og så legger de på. Forbanna idioter.

7029342[/snapback]

Kan du forkare det litt bedre Mr. Moderator?

Lenke til kommentar
Gud. Hvorfor får jeg ikke til å gjøre geografi-innleveringen? Den er drittenkel, men jeg har null inspirasjon.

7029169[/snapback]

Legg den inn, and let us do the dirtyjob!

7029250[/snapback]

"finn et naturgeografisk fenomen fra ditt nærområde. Ta bilde, og presenter i klassen. 2-3 minutter".

Jeg har ikke hatt tid i helgen. Nå kan jeg ikke ta bilde, ergo må jeg finne noe på nettet. :p Må være om enten indre eller ytre krefter i jorda.

7029272[/snapback]

Fantasi har ingen grense, no problemo =D

Lenke til kommentar
Kan du  forkare det litt bedre Mr. Moderator?

7029362[/snapback]

 

Altså, 2 personer kobler linjene sammen så begge hører hva som blir sagt.

Så ringer de opplysningen 1881 for så og drive prankcalls og prate masse drit og de tror at ingen kan finne ut hvem de er siden de vidrekobler telefonene osv.

Pratet vel i 15 min med idiotene som skulle banke meg og masse drit og selvsagt siden jeg var "same" så var det rein og fiskebåter og hele pakka

 

Men...ting er slik i dag at man kan ikke være annonyme i dag så da jeg leste opp nummer som ble ringt ifra så ble tydeligvis litt redd for de ba meg lese opp nummeret på nytt og da jeg gjorde det så la de på...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...