Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hold deg fast jeg har på føelsen av at sterke scener følger... I dag morges, oppdaget jeg at innlegg 7 mill er passert (den som får innlegg 7 mill vinner en premie) ditt innlegg var...

6999999

 

Kondolerer :(

7028993[/snapback]

hahah! Du kødder?! :!:

 

..hvem fikk innlegg 7 mill?

Endret av Demille
Lenke til kommentar
hahah! Du kødder?! :!:

 

..hvem fikk innlegg 7 mill?

7028998[/snapback]

Niks ville ikke køddet med slik, legg merke til linken jeg gir deg:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry6999999

 

Jeg fant det faktisk ut helt tilfeldig. Jeg gikk bak et par sider i Siste Ordet for å se om noen var i nærheten, og gikk tilbake et par dager, tok noen "stikkprøver" her og der og kom omsider fram til ditt innlegg.

 

Innlegg 7 mill vet jeg ikke hvem har enda. Men jeg vet om en del som ikke hat det

Lenke til kommentar
Jeg fant nettopp ut at jeg har hatt på meg boxeren feil vei i hele dag -__-

7029013[/snapback]

 

Da slipper man i alle fall å ta av seg bokseren når man skal drite.

7029029[/snapback]

 

Hva?

 

 

EDIT: Ahh, nei jeg har ikke på meg bokser med sånn hull, så jeg må nok ta den av meg :)

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
Our members have made a total of 6910992 posts

TSP: ikke riktig enda ;)

7029035[/snapback]

Det stemmer ikke, etter forrige utdeling begynte de å gå etter selve innleggsnummeret, det der er antallet på antall "levende" innlegg per i dag, det vil si at den ikke teller med de som er slettet. Før hadde de et system som fant fram til eksempelvis innlegg 5 millioner av de levende innleggene, men nå går det også på de slettede. ...om du skjønner. Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Jeg har en frykt over at det kommer til å bli konkurranse om det innlegget snart her, akkurat som i SO3...

 

Little Slask: Problemet er at man ikke vet hvem som er hvem når dere snakker i fornavn. Er da ikke så nøye om folk vet hva du heter uansett, vel? ;)

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...