Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

hehe, savnet kommer kun når jeg må benytte programvare som finnes kun til Windows, noe jeg ofte møter i min utdanning (bachleor IT med fordypning i eBusiness)

7027696[/snapback]

 

Hehe. For min del handler det om brukervennlighet og hvor enkelt alt er å gjøre. Det er liksom aldri noe problem i Mac.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For min del handler det om brukervennlighet og hvor enkelt alt er å gjøre. Det er liksom aldri noe problem i Mac.

7027717[/snapback]

Kommer helt ann på hvilket miljø man har jobbet mest i. For min del, er Windows like brukervennlig. Har aldri hatt problemer med virus og diverse på mine maskiner siden Commandore-dagene, der hvor jeg hadde en magnet på en av tapene. Spillet ble ødelagt :(

 

Anyways, 99.9% av Windowsproblemer stammer fra hw-feil, 99.8% mennesket.

Endret av Zande
Lenke til kommentar
hehe, savnet kommer kun når jeg må benytte programvare som finnes kun til Windows, noe jeg ofte møter i min utdanning (bachleor IT med fordypning i eBusiness)

 

Gud bedre, hvem ga meg HW-skin?  :ermm: ..

7027696[/snapback]

tar du Bachelor i IT- og informasjonssystemer?

7027759[/snapback]

Jeg driver å studerer IT med fordypning i eBusiness på NITH.
:yes:

 

MrLeftfield her i SO5 studerer også på NITH

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Vel, det er artig hvis du interesser deg i IT men husk at det involverer mye programmering og det er her mange faller av lasset. Mange tror de kan mye data siden de mekker maskiner, sitter mye på forumet og spiller mye spill men IT-utdanning er sinnsykt mye mer enn så :)

 

eBusiness er veldig mye teori og nada data HW-messig.

 

Vi pleier å vedde på hvor mange jenter som starter i første klasse, møter opp til andre semester :!:

Endret av Zande
Lenke til kommentar
hehe, men gleder meg. eneste "programeringserfaringen" jeg har er vel at jeg lagde et eget spill med Adventure games :wee:  litt script osv,

7027907[/snapback]

Script-kiddies blir spist levende i Java, mySQL, .Net, CSS, HTML og PHP-timene :lol: Nei, kødder! Hvis du har litt efaring innenfor progging, hjelper det deg enormt men..man bør ha litt matematisk forståelse innenfor mye av programmeringen.

Lenke til kommentar
hehe, men gleder meg. eneste "programeringserfaringen" jeg har er vel at jeg lagde et eget spill med Adventure games :wee:  litt script osv,

7027907[/snapback]

Script-kiddies blir spist levende i Java, mySQL, .Net, CSS, HTML og PHP-timene :lol: Nei, kødder! Hvis du har litt efaring innenfor progging, hjelper det deg enormt men..man bør ha litt matematisk forståelse innenfor mye av programmeringen.

7027941[/snapback]

matematikk? jeg skal nok klare det, men det jeg har lest trengte man bare generell studiekomeptanse, ikke mattematikk. har ikke matte på vgs nå.

 

jeg har IKT nå i andreklasse og skal ha det i tredje. lærer sikkert noe jeg kan ta med videre derfra.

Lenke til kommentar

Nå er det så mye NITH snakk at jeg bare må kaste inn litt javakode ;)

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):


public class jensen {
 public static void main() {
   system.out.pringln("fjernet verre kode for sarte sjeler");
 }
}

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Det jeg mente med matematisk forståelse er at det er mye matematikk i programmering, ikke regnestykker og sånt men heller hva hvis og om blir det og det" osv. Dårlig forklart men..

 

IKT på VGS får man kanskje bruk for i det første semesteret, ikke noen andre

 

@Ueland,

hahah..ingen <trønderdialekt> STÆTIKK VOID MEIN?</trønderdialekt> :lol: ..dere har sigmund right?

 

Jo, forr: fjern Java'en..du må ikke skremme stakkars Spazz da ;)

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...