Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er gøy å gå i en klasse der folk ikke tar seg selv så høytidelig hele tia. Jeg hadde sånn klasse før, men så starta vi på vgs og ny klasse. Og da ble de fleste plutselig så "voksne". :hrm:

7026748[/snapback]

 

Kjedelig da! Vi er alt annet enn voksne. Henger opp bilder av pokemon i klasserommet og gir de pimp-navn :p I fjor spilte vi norwegian mafia og sang høyt til både Hasselhoff, Britney og Heino. Elsker klassen min! :D (med 4-5 unntak,såklart :p)

Lenke til kommentar
UELAND: Heter du [Hw]Ueland på battlefield2? isåfall satt jeg på med deg i heli i går :fun:

7023968[/snapback]

Spilte med han en gang på Wake Island. På samme lag mener jeg.

7023984[/snapback]

 

you all fail. Jeg har gitt Ueland mange fine klemmer, jeg har til og med nesten kyssa han xD SOEEHHHH. I WIN!

 

 

tatt han på låret, har jeg gjort og...

 

Lenke til kommentar

jeg gleder meg ikke så mye til skole hver dag :hmm: klassen min er beste jeg noen gang har hatt, men jeg lærer ikke en dritt pga læresystemet på vgs. synes det skal gjøres mye mer høyskoleaktig, mer ansvar for egen læring og ikke så mange spørringer i klassen osv :thumbdown: mine karakterer synker og fraværet øker fordi jeg misliker læreformen på skolen vår. lærer ingenting. synes det skal legges mye mer vekt på innleveringer og prøver enn muntlig aktivitet.

INGEN i tyskklassen kan på sparket si tre tyske setninger etterhverandre, og vi kan komme opp i eksamen tysk i år.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
jeg gleder meg ikke så mye til skole hver dag :hmm:  klassen min er beste jeg noen gang har hatt, men jeg lærer ikke en dritt pga læresystemet på vgs. synes det skal gjøres mye mer høyskoleaktig, mer ansvar for egen læring og ikke så mange spørringer i klassen osv :thumbdown:  mine karakterer synker og fraværet øker fordi jeg misliker læreformen på skolen vår. lærer ingenting. synes det skal legges mye mer vekt på innleveringer og prøver enn muntlig aktivitet.

INGEN i tyskklassen kan på sparket  si tre tyske setninger etterhverandre, og vi kan komme opp i eksamen tysk i år.

7027032[/snapback]

 

syns det er evig teit å inplementere høyskole system inn i videregående. Det funker ikke. Ikke på det stadiet i livet. Det er en grunn til at vi har høyskoler og videregående skoler...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...