Rescue me Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 I morgen begynner skolen Har hatt det kjempe kjedelig i helgen og gleder meg til skolen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Er som regel sånn, dessverre. Gleder meg til skole, jeg. 7026642[/snapback] Men så går du på sånn simpel skole da Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Heisann, folkens Nå har jeg kommet hjem fra LAN hos en kompis, og jeg har ikke sovet på 31 timer, omtrent Typisk meg å brenne meg da jeg skulle steke pizza andre gangen på samme armen! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 før var jeg også sånn at jeg gledet meg til skolen begynte etter en ferie, men nå er det ikke sånn lenger har lyst på ferie resten av året. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) tok du bilde av det, Arinomi! :!: kos. Endret 8. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 mmmBare jeg som har høstferie nå? 7026641[/snapback] Neei Jeg har også høstferie Men så går jeg også på samme skolen som deg ^^ Ikke samme avdeling, men men Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Men så går du på sånn simpel skole da 7026695[/snapback] Hehehe, sant nok. Men skole er morro. Klassen min er noe for seg selv, hehe. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hehehe, sant nok. Men skole er morro. Klassen min er noe for seg selv, hehe. 7026738[/snapback] Er gøy å gå i en klasse der folk ikke tar seg selv så høytidelig hele tia. Jeg hadde sånn klasse før, men så starta vi på vgs og ny klasse. Og da ble de fleste plutselig så "voksne". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Er gøy å gå i en klasse der folk ikke tar seg selv så høytidelig hele tia. Jeg hadde sånn klasse før, men så starta vi på vgs og ny klasse. Og da ble de fleste plutselig så "voksne". 7026748[/snapback] Kjedelig da! Vi er alt annet enn voksne. Henger opp bilder av pokemon i klasserommet og gir de pimp-navn I fjor spilte vi norwegian mafia og sang høyt til både Hasselhoff, Britney og Heino. Elsker klassen min! (med 4-5 unntak,såklart ) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Dere må da lære mye på skolen Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 God Morgen og hade. Æ stikk til en vænn! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Dere må da lære mye på skolen 7026795[/snapback] Ansvar for egen læring er et kjent fenomem. Dog, de er mye strengere i år. Men vi har det morsomt. Lærer gjør vi faktisk også Gjelder å ha en balanse. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Dere må da lære mye på skolen 7026795[/snapback] Oh, shut up. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ansvar for egen læring er et kjent fenomem. Dog, de er mye strengere i år. Men vi har det morsomt. Lærer gjør vi faktisk også Gjelder å ha en balanse. 7026805[/snapback] Jeg misunner deg! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har netopp flyttet så jeg har begynt på ny skole. Nå gleder jeg meg faktisk til å dra på skolen noe jeg ikke gjorde der jeg bodde før. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg misunner deg! 7026817[/snapback] Hehe. Jeg hadde ikke byttet klasse for noe. hvilken linje går du? Jeg har netopp flyttet så jeg har begynt på ny skole. Nå gleder jeg meg faktisk til å dra på skolen noe jeg ikke gjorde der jeg bodde før. 7026828[/snapback] Det er jo positivt! Trist å ikke trives på skolen. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 UELAND: Heter du [Hw]Ueland på battlefield2? isåfall satt jeg på med deg i heli i går 7023968[/snapback] Spilte med han en gang på Wake Island. På samme lag mener jeg. 7023984[/snapback] you all fail. Jeg har gitt Ueland mange fine klemmer, jeg har til og med nesten kyssa han xD SOEEHHHH. I WIN! tatt han på låret, har jeg gjort og... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg misunner deg! 7026817[/snapback] Hehe. Jeg hadde ikke byttet klasse for noe. hvilken linje går du? 7026848[/snapback] Allmenn, eller studiespesialiserende som det heter nå. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) jeg gleder meg ikke så mye til skole hver dag klassen min er beste jeg noen gang har hatt, men jeg lærer ikke en dritt pga læresystemet på vgs. synes det skal gjøres mye mer høyskoleaktig, mer ansvar for egen læring og ikke så mange spørringer i klassen osv mine karakterer synker og fraværet øker fordi jeg misliker læreformen på skolen vår. lærer ingenting. synes det skal legges mye mer vekt på innleveringer og prøver enn muntlig aktivitet. INGEN i tyskklassen kan på sparket si tre tyske setninger etterhverandre, og vi kan komme opp i eksamen tysk i år. Endret 8. oktober 2006 av Spazz Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 jeg gleder meg ikke så mye til skole hver dag klassen min er beste jeg noen gang har hatt, men jeg lærer ikke en dritt pga læresystemet på vgs. synes det skal gjøres mye mer høyskoleaktig, mer ansvar for egen læring og ikke så mange spørringer i klassen osv mine karakterer synker og fraværet øker fordi jeg misliker læreformen på skolen vår. lærer ingenting. synes det skal legges mye mer vekt på innleveringer og prøver enn muntlig aktivitet.INGEN i tyskklassen kan på sparket si tre tyske setninger etterhverandre, og vi kan komme opp i eksamen tysk i år. 7027032[/snapback] syns det er evig teit å inplementere høyskole system inn i videregående. Det funker ikke. Ikke på det stadiet i livet. Det er en grunn til at vi har høyskoler og videregående skoler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg