K.. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Selv de smarteste sannheter gjemmer seg i små esker. Om du "skjønner hva jeg mener". Du "dusjer litt uten sparedusj" liksom. Endret 8. oktober 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Knut Erik, I feel you. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg "henger med på notene" selv. oooOOo Det regner her. Regnet pisker mot ruta. Da er det godt å sitte inne. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sol og skyfri himmel her, sitter inne fordet Kan kansje sette meg utenfor vinduet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Igår regna det så heftig her at det spratt opp fra bakken igjen. Stilig å sitte inne å se på ja. Også tordna det inni helsike rett over her, plutselig gnistra det et sted og internettforbindelsen min datt ut, og modemet slo seg av. Ble temmelig panisk, men modemet kom merkelig nok på igjen, men ikke forbindelsen..tror jeg frya ene nettverkskortet. Hadde heldigvis en nettplugg på hovedkortet som var ubrukt. Disabla gamle NIC så var jeg online igjen. Nær døden-opplevelse, liksom. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Solid:Enkelte brukere synst det var greit å ringe til meg å klage over ting og tang, noe jeg ikke var helt enig i. Så nå slipper jeg hvertfall alt av tjas og mas. 7026103[/snapback] Alltids greit å ha noen å ringe til når man skal skifte nick da. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Her og er det sol. Men er kaldt, veldig kaldt! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sol og skyfri himmel her, sitter inne fordet Kan kansje sette meg utenfor vinduet 7026303[/snapback] Her også, egentlig en perfekt dag å jogge på, men nei, ikke i dag. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Her og er det sol. Men er kaldt, veldig kaldt! 7026319[/snapback] Sol og varmt her Endelig.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 *sukk* Det var trist å dra fra lanet *savne* Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 japp.. kom nesten akkuratt hjem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Den 1. hørtes altså ut som en dame og var fra Trondheim? Det må da være LarsP.7025476[/snapback] Jeg gjorde mine tanker om det ja Hva skjedde med Ueland?7025596[/snapback] Ikke noe annet en at han har fjernet sitt nr hos opplysningstjenestene i norge.b-real: Hva med å anmelde forholdet da...? Da hjelper det ikke for fjortisene å ha skjult nummer.7025662[/snapback] "En fjortis driver telefonterror mot meg på internet. Hva skal jeg gjøre??" Blah, nei fjotten for bare holde på så lenge han orker, jeg gidder ikke å anmelde han. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 jaja, høstferien er over og skole i morra. synes vi skulle ha en ukes ferie annenhver uke. AC/DC-Who made who. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Før ferien tenkte jeg at jeg ikke trengte ferie, men nå, dagen før skolen begynner, har jeg fått et litt annet syn på det. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 mmm Bare jeg som har høstferie nå? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Før ferien tenkte jeg at jeg ikke trengte ferie, men nå, dagen før skolen begynner, har jeg fått et litt annet syn på det. 7026638[/snapback] Er som regel sånn, dessverre. Gleder meg til skole, jeg. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 mmmBare jeg som har høstferie nå? 7026641[/snapback] Jeg har! Koser med med chathans på blink. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 mmmBare jeg som har høstferie nå? 7026641[/snapback] Er forskjellige alt etter som hvilket fylke du tillhører og hva skoleetaten i fylket ditt har bestemt at ferien skal være. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 b-real: Iguess. Så ikke hele Norge er ute av drift på en gang. Vero_NiCa: Hurra! Han var litt av en kjekking altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg