Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok Bundy som står bak. Han har ba meg ringe deg også, men jeg har ikke tenkt å gå ned til det nivået

7025347[/snapback]

At det er bundy som først begynte å bedrive tlf-morro vet jeg.
Bundy bor ikke i Trondhjem eller tromsø?

7025361[/snapback]

Duh no...dog den siste personen snakket med tromsø-dialekt :)
Lenke til kommentar

Jeg må bare undre meg over hvor patetisk enkelte blir når de bruker tid på å telefonsjikanere en moderator på et forum. Enten er det en umoden fjortiss eller så er det nok snakk om lettere tilbakestående individer som er resultat av dårlig oppdragelse.

 

"Buhu, det er ingen fritidsklubber i nærheten, jeg kjeder meg og må telefonterrorisere. Jeg er et offer. Bufuckingshu."

 

Jaja, du har nå et par telefonnumre og kan således foreta deg diverse ting. Men det de nevnte individene virkelig trenger er at mammaen kommer inn og tar de på fanget og gir de litt ris på stumpen.

Lenke til kommentar
Nei, men når han har navn, nummer og adressen til b-real i msn nicket hans så vil det ende med at andre folk gjør noe dumt

7025364[/snapback]

Haha, serriøst? Vel, stakars fyren har uansett den gamle adressen min uansett så han kan bare spre den så mye han vil :roll:

7025376[/snapback]

Ja serriøst. Akkurat nå er det bare nummeret i nicket. Som du kan se har haakie skrevet det Bundy har i nicket sitt

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Det er vel ikke på samme nivå, men da jeg hadde sentralbordjobben på Tine i sommer så var det jo en av dere som ringte og ringte og ringte, og aldri ga seg. Sa aldri noe, var bare stille. Nokså frustrerende når det i tillegg ringer kunder, og du ser det er 4-5 stk på vent, og denne anonyme fjotten bare fortsetter.

Så, jeg skjønner godt at folk fjerner nummerne sine fra offentligheten.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke på samme nivå, men da jeg hadde sentralbordjobben på Tine i sommer så var det jo en av dere som ringte og ringte og ringte, og aldri ga seg. Sa aldri noe, var bare stille. Nokså frustrerende når det i tillegg ringer kunder, og du ser det er 4-5 stk på vent, og denne anonyme fjotten bare fortsetter.

Så, jeg skjønner godt at folk fjerner nummerne sine fra offentligheten.

7025410[/snapback]

Vel, med alle telefonselgere og alle de PSYCHO folkene som er ute i dag så er ikke det så rart.

Og...har du et nr liggende inne så er det ikke noe problem å bedrive kødd med det heller. Ringte inn ei dame her og lurte på hvorfor navnet hennes sto under psykiatrisk avdeling et eller annet. Joda, det viste seg da at X'mannen hennes hadde gått inn å endret oppføringen hennes til en eller annen psykiatri-sykehus. Og ja, det er ganske mange som bedriver å ringer "terror" i disse dager. Jeg vet ikke hvor mange jeg prater med daglig der det er fjortiser (beklager dere som ringer terror, jeg har ikke annet ord for dere) som ringer og du hører at det er folk i bakgrunnen som syns det er ustyrtelig artig å ringe og si f.eks at de vil ha nr til donald duck f.eks. Vel...da setter man på et smil og setter dem over til egermont forlag ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...