Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja er vel på tide det nå.. Nei jeg ville ha frem ett større poeng enn bare at jenter slanker seg. At vi alltid må pynte på oss selv. Menneskefrykt.

Ingen som sier at noen i det hele tatt . Jeg lar meg i hvert fall ikke påvirke så mye av hva andre mener om meg... Til en viss grad, alle har jo en grense, men den varierer nok.

Lenke til kommentar
Supertine: Det var vel egentlig ingenting jeg ikke trodde på, mest bare for å erte :)

 

Det er godt å være ferdig med HWLAN selv om det har vært aldri så moro... Men jeg stakk jo av med 10.000 kroner da :)

7024755[/snapback]

 

Invister i meg oh oh oh plx. Jeg har gode forretningsplaner.

 

Du kjøper meg en pc. Jeg lover deg at den kommer til å øke i markedsverdi. ;)

Lenke til kommentar
Men jeg stakk jo av med 10.000 kroner da :)

Fordi du vannt i.. CS? Din lille lowpinger :!:

 

Edit: Vet at ping ikke spiller stor rolle på et LAN. Snakker om den gangen vi spillte CS:S i lag :)

7024756[/snapback]

 

CS nei! CS har jeg ikke engang spilt på dette LANet, jeg vant overklokkings-NMen, mer info på førstesiden til HW.no :)

Lenke til kommentar
Jaja, jeg kan hvertfall fortelle folk at innlegg 7 mill ble postet mellom 16:59 og 19:12, Onsdag 4. Oktober.

Å dæven. Hvem fortjener den mest da?

 

 

254750001156016887-final.gif

7024761[/snapback]

Si det. Jeg tenkte umiddelbart på Hylo, Stefan, daniel, hrisebro og en del andre, men alle de var crew på hw-lan og sikkert opptatt med andre ting ^^

Lenke til kommentar
Dette er det nærmeste jeg kom innlegg 7 millioner... =/

 

#6999391 og #7000393

 

Jaja, jeg kan hvertfall fortelle folk at innlegg 7 mill ble postet mellom 16:59 og 19:12, Onsdag 4. Oktober.

7024758[/snapback]

 

Hvem hvem får nr. 10 mill da?

 

Og hvem fikk 7?

Endret av Solid
Lenke til kommentar

Dere! Jeg syns synd på den som har innlegg 6999999 og jeg fant nettopp personen =( Jeg orker ikke overbrnge de sterke nyhetene selv, men kan gi dere denne linken:

 

Let herfra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=569773&st=106880 (linken er til siden hvor innlegg 6999999 er.

 

Av dette kan man finne ut at:

-Innlegg 7 mill ble postet mellom 18:25 og 18:27.

-At demille er en taper :p

 

Førstemann til å finne 7 mill a dere! :D

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...