Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Ja det er mange som synes det. Tenk litt på det da. Hvorfor har folk så vanskeligheter med å svare på sånt, og å ta imot komplimenter?

7024664[/snapback]

 

Med å heve seg selv opp, rakker man ned på andre og dermed forandrer man andres syn på deg til det negative.

 

Resten er gruppepress and easy as dell.

Endret av Solid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det er mange som synes det. Tenk litt på det da. Hvorfor har folk så vanskeligheter med å svare på sånt, og å ta imot komplimenter?

Vel, jeg spurte om jeg var ukoselig. Noe jeg synes jeg ikker er. Altså, jeg synes ikke jeg er ukoselig. Resten får andre svare på, da det varierer fra person til person.

Lenke til kommentar
Ja det er mange som synes det. Tenk litt på det da. Hvorfor har folk så vanskeligheter med å svare på sånt, og å ta imot komplimenter?

Vel, jeg spurte om jeg var ukoselig. Noe jeg synes jeg ikker er. Altså, jeg synes ikke jeg er ukoselig. Resten får andre svare på, da det varierer fra person til person.

7024673[/snapback]

 

 

Ja det skjønner jeg, men hva mener DU om DEG?

Lenke til kommentar
Ja det er mange som synes det. Tenk litt på det da. Hvorfor har folk så vanskeligheter med å svare på sånt, og å ta imot komplimenter?

7024664[/snapback]

 

Med å heve seg selv opp, rakker man ned på andre og dermed forandrer man andres syn på deg til det negative.

 

Resten er gruppepress and easy as dell.

7024671[/snapback]

 

Svar på det jeg spør om da. Hvorfor har mange mennesker så vanskeligheter med å ta imot komplimenter? Som f eks; Du er pen!

Lenke til kommentar
Svar på det jeg spør om da. Hvorfor har mange mennesker så vanskeligheter med å ta imot komplimenter? Som f eks; Du er pen!

7024677[/snapback]

 

Takk i like måde.

 

Jeg har ingen problemer med det og skjønner ikke hvorfor andre har det. Selvtillit er knapt en dårlig ting.

Lenke til kommentar
Svar på det jeg spør om da. Hvorfor har mange mennesker så vanskeligheter med å ta imot komplimenter? Som f eks; Du er pen!

7024677[/snapback]

 

Takk i like måde.

 

Jeg har ingen problemer med det og skjønner ikke hvorfor andre har det. Selvtillit er knapt en dårlig ting.

7024681[/snapback]

 

Godt det da. Hvem gir du æren for at du er pen da? hehe

Lenke til kommentar
Svar på det jeg spør om da. Hvorfor har mange mennesker så vanskeligheter med å ta imot komplimenter? Som f eks; Du er pen!

Fordi et kompliment er positivt. Og selvtillit er vanskelig og ofte.. negativt?

7024685[/snapback]

 

Feil. Selvtillit er bra. Du presterer bedre.

 

Men hovmod står for fall eller hur?

Lenke til kommentar
Svar på det jeg spør om da. Hvorfor har mange mennesker så vanskeligheter med å ta imot komplimenter? Som f eks; Du er pen!

Fordi et kompliment er positivt. Og selvtillit er vanskelig og ofte.. negativt?

7024685[/snapback]

 

 

Ja det er det jo. Jeg tror det kommer av at vi ikke føler oss helt verdig komplimentene. Skal man liksom bare si takk når noen sier at man er pen? Ta på seg kreditten? hm.. Takke seg selv for at man er pen? hm..

Lenke til kommentar
Feil. Selvtillit er bra. Du presterer bedre.

 

Men hovmod står for fall eller hur?

Selvtillit på den måten om hva du synes om deg selv. Ta jenter f.eks, tynne flotte jenter med modellkropp sier de er 'tykk'. Hva faen er det? Er ikke det negativt?

7024690[/snapback]

 

 

Seff er det negativt. Men der er også litt av problemet da.. at det handler som regel om kropp og utseende.

Lenke til kommentar
Feil. Selvtillit er bra. Du presterer bedre.

 

Men hovmod står for fall eller hur?

Selvtillit på den måten om hva du synes om deg selv. Ta jenter f.eks, tynne flotte jenter med modellkropp sier de er 'tykk'. Hva faen er det? Er ikke det negativt?

7024690[/snapback]

 

Jeg føler meg fanget i Si;D.

 

De har som oftest tvangstanker, og vrangforestillinger om seg selv. De er syke.

Lenke til kommentar
Feil. Selvtillit er bra. Du presterer bedre.

 

Men hovmod står for fall eller hur?

Selvtillit på den måten om hva du synes om deg selv. Ta jenter f.eks, tynne flotte jenter med modellkropp sier de er 'tykk'. Hva faen er det? Er ikke det negativt?

7024690[/snapback]

 

Jeg føler meg fanget i Si;D.

 

De har som oftest tvangstanker, og vrangforestillinger om seg selv. De er syke.

7024697[/snapback]

 

Hjernevasket ja.

Lenke til kommentar

Komplimenter har en tendens til å være urealistiske, og da blir man skeptisk. Får man et kompliment som er noe annet enn "du har nydelige øyne" eller "du er seriøst den peneste jenten jeg har noengang sett" så er det lettere å ta imot. Komplimenter skal være personlige, det du sier skal helst ikke kunne sies til enhver.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har hvertfall lett for å finne feil med meg selv til tider. Men jeg gidder ikke la det påvirke meg. Drit/akksepter det.

7024705[/snapback]

 

 

Ja jeg aksepterer det, synes bare det er spennende å høre andres meninger om det. Tror ikke at folk hadde brydd seg noe særlig hvis det ikke var så fokus på kropp og sex. Noe som egentlig ikke betyr så mye.

 

Etter hva jeg forstår så har du det veldig bra med deg selv og det er fint.

Endret av supertine
Lenke til kommentar
Komplimenter har en tendens til å være urealistiske, og da blir man skeptisk. Får man et kompliment som er noe annet enn "du har nydelige øyne" eller "du er seriøst den peneste jenten jeg har noengang sett" så er det lettere å ta imot. Komplimenter skal være personlige, det du sier skal helst ikke kunne sies til enhver.

7024708[/snapback]

 

 

Hva mener du her?? Urealistiske? Hvordan da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...