Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var i amsterdam og så red light district, og jeg tenkte da: en ting er at en jente ligger med masse menn. Det jeg synes er ennå merkeligere er at mennene vil ligge med henne som har hatt seg med så mange?

7024628[/snapback]

 

Vi ble enig om at gutter som fikk seg mye var 'pimps' og det er et overdrevent utrykk på kåte gutter. Det er det jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Code of the streets, yo!

 

Jenter er horer, gutter er players. Knuller jenter mange er det en dårlig ting, knuller gutter mange er det uendelig mye cred. Not much has changed since B.C :)

7024611[/snapback]

 

 

Så gutter er da horekunder?

7024613[/snapback]

Hvis de betaler. Ikke ta alt bokstavelig. Folk blir kalt homser, jøder og horer uten at de nødvendigvis har sex med menn, er jødisk eller tar betalt for en blowjob. Det er ungdommens skjellsord. I dette tilfellet brukes "hore" om en jente som man kan få uten mye innsats, noe som veldig mange ser på som en negativ egenskap hos jenter.

7024623[/snapback]

 

Ja og jeg vet at dette blir sett på som negativt. Og skjønner også at det ikke er bokstavelig. Men om man betaler med penger eller ikke, har vel ikke så mye å si. Poenget er vel at man bruker disse såkalte billige jentene til å få seg noe, eller?

Lenke til kommentar
Jeg var i amsterdam og så red light district, og jeg tenkte da: en ting er at en jente ligger med masse menn. Det jeg synes er ennå merkeligere er at mennene vil ligge med henne som har hatt seg med så mange?

7024628[/snapback]

 

Vi ble enig om at gutter som fikk seg mye var 'pimps' og det er et overdrevent utrykk på kåte gutter. Det er det jeg snakker om.

7024631[/snapback]

 

 

Aha..

Lenke til kommentar
Det er ikke deg.

 

Loeve er en kranglefant. Jeg jaget ut ''vennen'' hans SteffyBoy. Da blir han argj.

 

Hvis du leter etter skikkelige svar, så anbefaler jeg å lete her.

7024652[/snapback]

 

Ok takk...Bare tenkte at du var solid.. hehe

7024654[/snapback]

 

Ikke tenk. Vit!

7024655[/snapback]

 

Ja det står i navnet ditt da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...