Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei nei, gangstaprat skjemmer deg selv i tillegg til damene.

7024569[/snapback]

'

Ikke kall meg gangerster, jeg er ikke det... Bare sier at hun er jheg snakker om og roetet med er billig. Skjønner ikke hvga du griner for, fortell meg heller hva du gar ghort i kveldf? ELler har du sittet på dataen, slik jeg har gjort så og si 2 uker på rad grem til i kveld? :p dataen<3

7024572[/snapback]

 

 

Bare lurer på noe. Er du også billig da?

7024582[/snapback]

 

Fordelen med å være gutt er at du ikke kan være billig :) Men har vært og drukket vann nå, og føler meg nesten klar i hodet igjen :) Så før jeg driter meg ut enda mer går jeg og sover, <3

Lenke til kommentar
Nei nei, gangstaprat skjemmer deg selv i tillegg til damene.

7024569[/snapback]

'

Ikke kall meg gangerster, jeg er ikke det... Bare sier at hun er jheg snakker om og roetet med er billig. Skjønner ikke hvga du griner for, fortell meg heller hva du gar ghort i kveldf? ELler har du sittet på dataen, slik jeg har gjort så og si 2 uker på rad grem til i kveld? :p dataen<3

7024572[/snapback]

 

 

Bare lurer på noe. Er du også billig da?

7024582[/snapback]

 

Fordelen med å være gutt er at du ikke kan være billig :) Men har vært og drukket vann nå, og føler meg nesten klar i hodet igjen :) Så før jeg driter meg ut enda mer går jeg og sover, <3

7024601[/snapback]

 

Hvem har fortalt deg at en gutt ikke kan være billig?

Lenke til kommentar
Code of the streets, yo!

 

Jenter er horer, gutter er players. Knuller jenter mange er det en dårlig ting, knuller gutter mange er det uendelig mye cred. Not much has changed since B.C :)

7024611[/snapback]

 

 

Så gutter er da horekunder?

7024613[/snapback]

Hvis de betaler. Ikke ta alt bokstavelig. Folk blir kalt homser, jøder og horer uten at de nødvendigvis har sex med menn, er jødisk eller tar betalt for en blowjob. Det er ungdommens skjellsord. I dette tilfellet brukes "hore" om en jente som man kan få uten mye innsats, noe som veldig mange ser på som en negativ egenskap hos jenter.

Lenke til kommentar
Folk blir kalt homser, jøder og horer uten at de nødvendigvis har sex med menn, er jødisk eller tar betalt for en blowjob. Det er ungdommens skjellsord.

Vel. Det er vel ikke bare ungdommens skjellsord. Alle homofobene der ute, alle de som ikke synes noe om jøder og alle de som hater horer, spiller vel også litt inn her. F.eks med snakk om sinnhet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...