Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld ot-snakkere! Nettop kjommet hjem, og har m,ue artitg og fortelle:) Var ite i kveld, startet ,med votrs hos en kamerat, var kosdligf, mest gutter men var bra :) Så dro vi på fest til martin, en grei tupoe jeg hjar vært hos et par ganger før ;) Der var det bra, fiokk nesten dunkan med en hoe med syjke tits :D Men da jeg nesten var i mål gikk hun ut av rommet! Da ble jeg forbanna!!!! :$£££ ETterpå ble det dårlig med hoes, men ellers en bra kveld ;S Et par kamerater som bråkert, men de er syke så er bare synbd på de som bråjer med de ;D

 

HJva jhar dere hjprt i kveld?<3

Lenke til kommentar
Nei nei, gangstaprat skjemmer deg selv i tillegg til damene.

7024569[/snapback]

'

Ikke kall meg gangerster, jeg er ikke det... Bare sier at hun er jheg snakker om og roetet med er billig. Skjønner ikke hvga du griner for, fortell meg heller hva du gar ghort i kveldf? ELler har du sittet på dataen, slik jeg har gjort så og si 2 uker på rad grem til i kveld? :p dataen<3

Lenke til kommentar
Nei nei, gangstaprat skjemmer deg selv i tillegg til damene.

7024569[/snapback]

'

Ikke kall meg gangerster, jeg er ikke det... Bare sier at hun er jheg snakker om og roetet med er billig. Skjønner ikke hvga du griner for, fortell meg heller hva du gar ghort i kveldf? ELler har du sittet på dataen, slik jeg har gjort så og si 2 uker på rad grem til i kveld? :p dataen<3

7024572[/snapback]

 

 

Bare lurer på noe. Er du også billig da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...