Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blæh, kommer ikke til å få sove i natt.. Er liksom ikke redd for å gå til tannlegen.. men er skummelt på en måte ;o

6104651[/snapback]

Haha, du er bare redd.

6104662[/snapback]

Jeg hadde en fæl tannlege da jeg var liten.. Var driitredd henne..

Mamma skjønnte det, og fikk byttet for meg..

Etter den ene gangen var jeg redd tannlegen.. Men har seff skjønnt at det ikke er farlig etter jeg ble eldre osv.. Men det er brennt fast i hjernen hvor redd jeg var da..

Skal love deg, det er noe av det værste jeg har vært med på..

Har et bra forhold til min nåværende tannlege.. Kjenner henne litt utenom da jeg er der.. Så går bra :p

Lenke til kommentar
Blæh, kommer ikke til å få sove i natt.. Er liksom ikke redd for å gå til tannlegen.. men er skummelt på en måte ;o

6104651[/snapback]

Haha, du er bare redd.

6104662[/snapback]

Jeg hadde en fæl tannlege da jeg var liten.. Var driitredd henne..

Mamma skjønnte det, og fikk byttet for meg..

Etter den ene gangen var jeg redd tannlegen.. Men har seff skjønnt at det ikke er farlig etter jeg ble eldre osv.. Men det er brennt fast i hjernen hvor redd jeg var da..

Skal love deg, det er noe av det værste jeg har vært med på..

Har et bra forhold til min nåværende tannlege.. Kjenner henne litt utenom da jeg er der.. Så går bra :p

6104703[/snapback]

Mangen av mine venner har dengt til tannlegen mangen ganger :innocent:

Sjølv så forbinder eg tannlegen med djevelen :thumbup:

Uansett, tannlegen min har "pilz" i namnet, og eg trur at hu hadde litt promile når hu møsta ein av desse spisse tinga oppi munnen min :cry:

Lenke til kommentar

6104651[/snapback]

Du må sikkert borre, slipe og polere.

6104727[/snapback]

jeg skal borre et hull ja ;o digger å polere tennene ;D

jeg har dårlig med emalje på tannen der, er andre gang jeg borrer i den :S

skal kanskje trekke den, og la visdomstannen komme frem.. selv om de er dårlige er den sterkere enn den som er der :)

Lenke til kommentar
Sist jeg var til tannlegen og skulle borre fungerte bedøvelsen svært dårlig. Så jeg tannlegen borret nesten uten bedøvelse. Men siden jeg er så tøff lot jeg det være :----o

6104751[/snapback]

jeg borret uten bedøvelse i det hele tatt forrige gang :o

kanskje jeg skal ta meg en mp3 spiller? og chille'n ?

liker å være sosial med tannlegene jeg er hos også egentlig men..

Lenke til kommentar
Sist jeg var til tannlegen og skulle borre fungerte bedøvelsen svært dårlig. Så jeg tannlegen borret nesten uten bedøvelse. Men siden jeg er så tøff lot jeg det være :----o

6104751[/snapback]

Pfft, borring går fint uten bedøvelse. Trekking derimot! fuck, trodde jeg skulle dø da tøsen begynte å dra i tannen min uten å ha bedøvd skikkelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...