Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Forresten: Big up til DanielP som i år stilte i NM i kroppsbygging. 7024153[/snapback] Det der var ikke noe vakkert syn 7024160[/snapback] Jo. Fantastiske idrettsmenn det der. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Forresten: Big up til DanielP som i år stilte i NM i kroppsbygging. 7024153[/snapback] Det der var ikke noe vakkert syn 7024160[/snapback] Jo. Fantastiske idrettsmenn det der. 7024163[/snapback] Hu her var faen meg heit Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Det der var ikke noe vakkert syn 7024160[/snapback] Ser ut som skolegutter i forhold til mr. Olympia-karene. Perfekt størrelse, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ser ut som skolegutter i forhold til mr. Olympia-karene.Perfekt størrelse, synes nå jeg. 7024171[/snapback] Er ikke det verste jeg har sett det der. Ganske ok, men sånne damer er grelle. Haru ikke lagt deg enda gutt? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hu der ville jeg ikke tatt i med en pinne engang... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Kanskje noe litt mer naturlig? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Da er jeg tilbake fra fest^^^^^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Haru ikke lagt deg enda gutt? 7024181[/snapback] Nei, kom hjem for 20 minutter siden. Har vært og badet, og så skrevet en sang hos en kompis. Samt kranglet med min kjære i telefonen, yeey. Vi ble riktignok venner igjen. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ser ut som skolegutter i forhold til mr. Olympia-karene.Perfekt størrelse, synes nå jeg. 7024171[/snapback] Er ikke det verste jeg har sett det der. Ganske ok, men sånne damer er grelle. Haru ikke lagt deg enda gutt? 7024181[/snapback] Visst han er gutt, hva er jeg da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Da bysselaller jeg, for de som brydde seg om det. Tjobing. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Nei, kom hjem for 20 minutter siden. Har vært og badet, og så skrevet en sang hos en kompis.Samt kranglet med min kjære i telefonen, yeey. Vi ble riktignok venner igjen. 7024192[/snapback] Jassågitt, går det ann å bade på denne tiden av året? Også avslører du din musikalske side på denne tiden av døgnet... Jeg er overrasket! Ikke bra å krangle, men dere ble jo venner igjen, så... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jassågitt, går det ann å bade på denne tiden av året? 7024197[/snapback] Hehe, i grunn ikke. Jeg er ikke så musikalsk av meg at det gjør noe, du kan få høre en gang. Faktisk, sååå, krangler vi ganske ofte, men da er det ekstra koselig å bli venner igjen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Legger meg jeg også, nå må dere huske å si godnatt til Redline, her om dagen(natten) så måtte han si godnatt til seg selv. Han postet regelrett en post etter min hvor han sa "Vi snakkes imorgen Redline blablabla". Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Nei, nå er det natta. Sååeh, god natt. 7011250[/snapback] Hva, legger du deg allerede? Jaja, du får ha en god natt, du også, og sov godt, så snakkes vi i morgen. 7011272[/snapback] Ja, det var fordi du ikke sa god natt til meg, det var jo dét største hintet, men neida. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hehe, i grunn ikke.Jeg er ikke så musikalsk av meg at det gjør noe, du kan få høre en gang. Faktisk, sååå, krangler vi ganske ofte, men da er det ekstra koselig å bli venner igjen. 7024210[/snapback] Jeg vil gjerne høre! Neida, krangling er sunt egentlig. Par som ikke krangler har det ikke bra... Dere klarer dere nok. Får en nå håpe... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg sa godnatt etter at du logget av forumet. Forøvrig var jeg veldig trøtt og opptatt med andre ting. Endret 8. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Bli ferdig med de teite innleggene deres da, jeg har ikke hele dagen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Dere klarer dere nok. Får en nå håpe... 7024232[/snapback] Selvfølgelig gjør vi det. Vi skal jo gifte oss osv, klisje, klisje. Ja, jeg så det, Patrick. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Selvfølgelig gjør vi det. Vi skal jo gifte oss osv, klisje, klisje. 7024245[/snapback] Såååå søtt. Hehehe... Nå skal jeg legge meg. Snakkes chix0rz and pimpz. Lenke til kommentar
Viracocha Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hehe, i grunn ikke.Jeg er ikke så musikalsk av meg at det gjør noe, du kan få høre en gang. Faktisk, sååå, krangler vi ganske ofte, men da er det ekstra koselig å bli venner igjen. 7024210[/snapback] Jeg vil gjerne høre! Neida, krangling er sunt egentlig. Par som ikke krangler har det ikke bra... Dere klarer dere nok. Får en nå håpe... 7024232[/snapback] Hehe.. wtf? Vært i mange forhold eller? Min erfaring tilsier at krangling alltid kommer fra noe, og om kilden til problemet er det samme så ryker forholdet. Jeg har også merket meg at det er mye lettere å "holde ut" lenger uten krangling. Er nå i 10'nde året i nåværende forhold, og jeg kan med hånda på hjertet si at det hadde vært umulig med mye krangling.. "vi" krangla knappt før det hadde gått 3 år. Det viser seg at erfaring fra tidligere forhold og med endel fornuft så kan problemer faktisk løses uten krangel. Krangling sunt? wtf? Dette blir vel som den myten om å "få ut aggresjon og sinne" .. da det viser seg at det fungerer som med alt annet.. det man gjør mye, blir man flinkere til .. ergo.. man trener bare opp aggresjon og sinne hey,la oss trene på å krangle .. -------- It's still all crap .. im still saying the same shit Shoot me, I'm not dead enough Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg