Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Norge har heller ikke tapt en landskamp i Oktober siden 1990 ... må jo gå veien i dag også :p

7021963[/snapback]

Hva er greia meg signaturen din? :p

7021971[/snapback]

Min signatur? :ohmy: Liker du den ikke?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Min signatur?  :ohmy: Liker du den ikke?

7022081[/snapback]

Vet ikke om jeg liker den, for jeg skjønner den ikke :D

7022091[/snapback]

Er vel egentlig ganske dårlig, men veit ikke hva annet jeg skal ha der ... :hmm: Noen forslag?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Neida, men kan du forklare meg hva du mener med den? :)

7022105[/snapback]

Vil du at jeg skal fortelle hele "historien"? Er vel egentlig ikke så lang :p Var med noen kompiser og bada i sommer, så hadde han ene sovna med snusen i munnen. Da han våkna var det snus over hele lakenet. Han visste ikke hva han skulle fortelle mora si siden han ikke visste hvordan man vaska laken. Da kom det opp et forslag om at han kunne fortelle mora si at lakenet ikke funka mer :p Noen uker seinere var jeg hos en kompis som presterte han å søle øl utover et teppe, sånnt gammelt vevd teppe. Da foreslo jeg at han kunne kaste det og fortelle foreldra sine at det ikke funka mer :p

 

Det var vel det hele

Lenke til kommentar
Vil du at jeg skal fortelle hele "historien"? Er vel egentlig ikke så lang :p Var med noen kompiser og bada i sommer, så hadde han ene sovna med snusen i munnen. Da han våkna var det snus over hele lakenet. Han visste ikke hva han skulle fortelle mora si siden han ikke visste hvordan man vaska laken. Da kom det opp et forslag om at han kunne fortelle mora si at lakenet ikke funka mer :p Noen uker seinere var jeg hos en kompis som presterte han å søle øl utover et teppe, sånnt gammelt vevd teppe. Da foreslo jeg at han kunne kaste det og fortelle foreldra sine at det ikke funka mer :p

 

Det var vel det hele

7022126[/snapback]

Hmm.. ok. Forslag til ny sigg: Demille er kul!

Lenke til kommentar
Vil du at jeg skal fortelle hele "historien"? Er vel egentlig ikke så lang :p Var med noen kompiser og bada i sommer, så hadde han ene sovna med snusen i munnen. Da han våkna var det snus over hele lakenet. Han visste ikke hva han skulle fortelle mora si siden han ikke visste hvordan man vaska laken. Da kom det opp et forslag om at han kunne fortelle mora si at lakenet ikke funka mer :p Noen uker seinere var jeg hos en kompis som presterte han å søle øl utover et teppe, sånnt gammelt vevd teppe. Da foreslo jeg at han kunne kaste det og fortelle foreldra sine at det ikke funka mer :p

 

Det var vel det hele

7022126[/snapback]

Hmm.. ok. Forslag til ny sigg: Demille er kul!

7022138[/snapback]

oh.. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...