Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jaja. God natt folk. Ble ikke 600 innlegg paa meg denne helgen. Faar ta det igjen neste helg. Dere faar kose dere masse. *klemme*

6104259[/snapback]

Haha, du skulle bare ha spamma mer.

6104266[/snapback]

Regner med at du er godt over 1000 neste gang jeg titter innom :wee:

God natt pusene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg ser hvor mange innlegg folk har, ser oppgitt ned i pulten, og vandrer til badet, for å pusse tennene.

6104342[/snapback]

Gå i ot-baren, og trykk der det står hvor mange innlegg som er postet i en tråd, SO5 feks.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Dette er mitt innlegg 400, jeg dedikerer den til tissemannen min.

6104283[/snapback]

Dette er mitt innlegg nummer 573, jeg dedikerer det til alle de sultne barne i Bærum.

6104329[/snapback]

Dette er mitt innlegg nummer 599, og det dedikeres Skarstad. han blir naa den nye kongen av SO5, foer Bundy detroner ham. Om en maaned kommer jeg sterkere tilbake. God natt folk, for n'te gang.

Lenke til kommentar
Og jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg ser hvor mange innlegg folk har, ser oppgitt ned i pulten, og vandrer til badet, for å pusse tennene.

6104342[/snapback]

Gå i ot-baren, og trykk der det står hvor mange innlegg som er postet i en tråd, SO5 feks.

6104360[/snapback]

Da har jeg lært noe nytt i dag også, og kan sove godt.

MERK! Det jeg skreiv, var ikke ment som support :p

Lenke til kommentar

Og dere sitter her og spammer som vanlig, ser jeg...

Dette er forresten mitt innlegg nummer 210, og det dedikerer jeg til senga mi!

Natta, forumtroll!

:sleep:

EDIT: leif: 210, ikke 110...

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

En pussig ting som skjedde her for litt siden.. Skulle montere en ny kjøler (vifteløs) på skjermkortet mitt (Radeon 9600xt). Da kjøleren var montert og kortet skulle settes inn i pc`en igjen fant jeg ut at det hadde ramlet av en liten resistor! "Jaja, får da teste om kortet fortsatt funker" tenkte jeg, og det gjorde det faktisk. :wow:

Lenke til kommentar
En pussig ting som skjedde her for litt siden.. Skulle montere en ny kjøler (vifteløs) på skjermkortet mitt (Radeon 9600xt). Da kjøleren var montert og kortet skulle settes inn i pc`en igjen fant jeg ut at det hadde ramlet av en liten resistor! "Jaja, får da teste om kortet fortsatt funker" tenkte jeg, og det gjorde det faktisk.  :wow:

6104443[/snapback]

Du har sagt det.

"Say my name bitch!"

EDIT:404 :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...