dysfunctional Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 En ting jeg alltid har lurt på er hvorfor i hel... kommer ikke snøen med en gang, er jo bare skipt med kulde uten snø makes no sence Vil stå på snowboard ffs Enig. Jeg vil stå på twintip.... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 noen med på å spille? random public.. Evnt. random public.. med VT? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvorfor er det bare en uke med snø i Bergen hvor resten av vinteren består av slaps og is? Folk som faktisk får snø burde ikke klage. De får da hvertfall snø i motsetning til oss i Bergen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvorfor er det bare en uke med snø i Bergen hvor resten av vinteren består av slaps og is? Folk som faktisk får snø burde ikke klage. De får da hvertfall snø i motsetning til oss i Bergen 7021341[/snapback] Dere burde ikke klage dere har regn 24/7 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvorfor er det bare en uke med snø i Bergen hvor resten av vinteren består av slaps og is? Folk som faktisk får snø burde ikke klage. De får da hvertfall snø i motsetning til oss i Bergen 7021341[/snapback] Er det noen bra skianlegg i Bergen? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Må vel se om LOST er noe å begynne å se på igjen. Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 noen med på å spille? random public.. Evnt. random public.. med VT? 7021334[/snapback] ja, skal se på kamp snart. Så orker ikke leie Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 ja, skal se på kamp snart. Så orker ikke leie Ok. Har sendt deg PM om msn også... Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 ja, skal se på kamp snart. Så orker ikke leie Ok. Har sendt deg PM om msn også... 7021456[/snapback] ja så legg meg til da.. Så kan det bli litt gaming.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Nå har jeg vært å spilt dancestage Det var kos. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva gjør man når man sitter i kjelleren med pcen og fryser? Jo, du henter deg en dyne og setter deg godt til rette i stolen. Nå skal jeg se på Prison Break! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Faen skjæra. Siste helga i ferien, ikkeno fester som jeg veit om, ikkeno guild i wow... Bare dritt. Skole att på mandag, FUCKING HILARIOUS! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Koslig at du la meg til på last.fm Demille. Da var jeg plutslig ikke alene med alle Tidzone og manglende tag porblemene. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 skjer? har du ikke lagt merke til at det ikke er en levende sjel i tråden? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 skjer? har du ikke lagt merke til at det ikke er en levende sjel i tråden? 7021844[/snapback] Den halvfull. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg lever! Selvom jeg dør inni meg. hmm... matte suger. Seff måtte jeg legge deg til Solid, det er kos. Endret 7. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg lever! Selvom jeg dør inni meg. hmm... matte suger. Seff måtte jeg legge deg til Solid, det er kos. 7021853[/snapback] Koz. Pass på hva du sier. La petit mort=den lille død som betyr orgasme på fransk. Og da kjeder man vel seg ikke. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 haha, såpass! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Dæven det er vanskelig å la være å skru på pcen! Men jeg tror jeg kommer til å angre hvis en nippel plutselig finner ut at den vil lekke I morgen tidlig anser jeg systemet som sikkert. Vannkjøling er kos Blir laptop på senga i kveld. Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hipp hurra, det blir kanskje lan alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg