reds Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Nå har vi vært ute på båten og klargjort den for vinteren. *puh* Sliten! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hæhæ! Jeg har høstferie, mens dere nede i osloområdet er ferdig med ferien 7019730[/snapback] Teitinger, alle vet at de tøffa kidza har høstferie onsdag til fredag i førstkommende uke. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hæhæ! Jeg har høstferie, mens dere nede i osloområdet er ferdig med ferien 7019730[/snapback] Teitinger, alle vet at de tøffa kidza har høstferie onsdag til fredag i førstkommende uke. 7019792[/snapback] Fjortissene ja? Mens de barske og modne, søte og elskbare videregåendeelevene (pluss alle andre, om det finnes) har fra mandag til og med onsdag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Nei, de tøffe kidza har fast jobb og tjener 300k i året og bor for seg selv. Og har ingen høstferie. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Vi har fra mandag til fredag vi. Nei, de tøffe kidza har fast jobb og tjener 600k i året og bor for seg selv.Og har ingen høstferie. 7019813[/snapback] Sånn. Da er du kul. Endret 7. oktober 2006 av Thewiz Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Fjortissene ja? Mens de barske og modne, søte og elskbare videregåendeelevene (pluss alle andre, om det finnes) har fra mandag til og med onsdag 7019810[/snapback] Næh? Jeg visste ikke at skoleverket ordnet ferienes plassering etter elevens mentale situasjon, forklar mer. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Fjortissene ja? Mens de barske og modne, søte og elskbare videregåendeelevene (pluss alle andre, om det finnes) har fra mandag til og med onsdag 7019810[/snapback] Næh? Jeg visste ikke at skoleverket ordnet ferienes plassering etter elevens mentale situasjon, forklar mer. 7019848[/snapback] Ferie er ferie, whenever it starts, and whenever it ends Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei folkens! Jeg er stasjonert hos min bestefar for tiden. Han hjelper meg med å montere vannkjølingen Nå står den for lekkasjetesting. Møtte på noen små problemer i går og i morges, men det ordnet seg forhåpentligvis. Er utrolig spent! Har testkjørt vifter og pumpe, det høres ikke i det hele tatt på to meters avstand, og det er med åpne sidedører Hvordan er HW-LAN? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Bra bestefar du har..min gjør ingenting annet enn å røyke, kjøre til butikken og se på TV. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hyyyyl. Fikk innkallelse til sesjon i dag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hyyyyl. Fikk innkallelse til sesjon i dag. 7019920[/snapback] Pffft, møt opp kun ikledd oppvaskshansker sittende i en handlevogn full av fersk torsk. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hyyyyl. Fikk innkallelse til sesjon i dag. 7019920[/snapback] Jeg var på sesjon i går. Men jeg er nesten blind, så jeg slipper. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja, for det hjelper jo. Da sier de "Få av deg driten og kom deg på vekta så vi får veid deg, din late sopp" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja, for det hjelper jo. Da sier de "Få av deg driten og kom deg på vekta så vi får veid deg, din late sopp" 7019936[/snapback] Tja, kanskje det ikke hjelper, men de får seg en god latter. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Dj Satomi - Castles In The Sky Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Om de vil ha meg inn, så tenker jeg at jeg spiller *har-vært-innlagt-på-sykehus-grunnet-rytmeforstyrrelse-i-hjertet*-kortet mitt. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Anser dette som en av de få postene jeg poster her i so/ot-baren.... Jeg følger orresnei, mer tid på skole, mer tid på det sosiale. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 "tatto er UT" Folk som kommer med den uttalelsen vil jeg si har lite/ingen formening om hvorfor folk tar en tattovering. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Er jeg en av få som har lyst til å dra i millitæret? :o Var på sesjon på torsdag, gikk bra det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 "tatto er UT" Folk som kommer med den uttalelsen vil jeg si har lite/ingen formening om hvorfor folk tar en tattovering. 7020006[/snapback] Det finnes jo forskjellige grunner for å ta en tatovering. De fleste er teite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg