Erren Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Når vi først er inne på dette med tatoveringer. Det er en tatovering jeg syns er skikkelig turn-on når det gjelder jenter. Altså en liten tatovering rett over rompa (har ikke noe å si hva det er, kanskje en liten drage elns). Utrolig digg 7019544[/snapback] Det er harry! 7019560[/snapback] Second! Får ikke så mye mer lyst til å ha meg med ei jente med bille på rompa enn ei uten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Tatoveringer kan være både turn on og turn off. Det kommer an på mengden og plasseringen. God morgen, btw. Jeg våknet akkurat. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Uansett om dere ikke liker det, så er det ikke harry. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Æsj, Jeg gir opp dette godteriet her. På mange av ... godteriene er den ene, eller begge, sidene glatte -- med andre ord, sukkeret er ikke der. Og det faller ikke bare av av seg selv. 7019572[/snapback] HVa slags godteri er det du spiser, gutt? :O Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Uansett om dere ikke liker det, så er det ikke harry. 7019582[/snapback] Det er harry.. Den er bare en unnskyldning for å gå med bar rygg og buksa lang ned på rompa.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Æsj, Jeg gir opp dette godteriet her. På mange av ... godteriene er den ene, eller begge, sidene glatte -- med andre ord, sukkeret er ikke der. Og det faller ikke bare av av seg selv. 7019572[/snapback] HVa slags godteri er det du spiser, gutt? :O 7019589[/snapback] Smågodt. Slikt man plukker ut selv, og er fritt for alle småbarn til å slikke på. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Pent, på en litt solbrun jentekropp Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Æsj, Jeg gir opp dette godteriet her. På mange av ... godteriene er den ene, eller begge, sidene glatte -- med andre ord, sukkeret er ikke der. Og det faller ikke bare av av seg selv. 7019572[/snapback] HVa slags godteri er det du spiser, gutt? :O 7019589[/snapback] Smågodt. Slikt man plukker ut selv, og er fritt for alle småbarn til å slikke på. 7019592[/snapback] Håper virkelig du har hatt posen i kjøleskapet og ikke andre steder? Ellers smelter jo sukkeret etterhvert, eller fester seg på det andre. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Sitter på rommet mitt å hører på gamle Clash pater og leser SO dette blir en fin dag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Tribal er faktisk ekstremt harry. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 GARGH! Jeg hater å sove bort halve jævla dagen hver eneste lørdag, FAEN! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Liker ikke tribal jeg heller liker logoer, små ting eller bilder, tribal blir så kjedelig. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hmm, jaha. Men hvordan tatoveringer liker dere da? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Da var det på tide med frokost. See ya. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hmm, jaha. Men hvordan tatoveringer liker dere da? 7019639[/snapback] Tatoveringer er ut. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hmm, jaha. Men hvordan tatoveringer liker dere da? 7019639[/snapback] Tatoveringer er ut. 7019666[/snapback] b-real sin var jo tøff da. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 For å si det sånn... Det ser ikke særlig pent ut med en spinkel liten gutt med en haug tatoveringer, bedre med en stor feit/muskelmann med tatoveringer. ....Jeg foretrekker ingen av dela, bare så det er klart. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Vil kansje se litt rart ut når man er pensjonist å ha en stor drage elns på ryggen. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Okay, nytt samtaleemne. ^^ Hæhæ! Jeg har høstferie, mens dere nede i osloområdet er ferdig med ferien Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg vil ha en midlertidig tatovering Piggtråd rundt arma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg