Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første dag uten røyk. Jeg "gleder" meg allerede :(

7018829[/snapback]

Hehe, røyket selv i fem år men sluttet siden jeg fikk samboer. Røyksuget er der fremdeles, spesielt på fester :(

 

Men det er håp om å slutte! Jeg har gjort det ;)

 

Jo, forresten: hvordan er din status iht. HW-treffet?

Endret av Zande
Lenke til kommentar

På brune puber? :p Jaja, tar sjansen på at det blir bedre neste gang vi skal ut...det blir den 21. Da skal vi på konsert.

 

Gjett hva som skjedde i går da? Gjestene mine klarte å søle Bacardi på databordet mitt..yuk. Heldigvis klarte jeg å få mesteparten vekk. Ekkelt med kliss på datakablene og sånt. Jeg er så geeky...

Lenke til kommentar
Skal du slutte eller er du tom?

7018838[/snapback]

JEg er tom og har sluttet.
Hehe, røyket selv i fem år men sluttet siden jeg fikk samboer. Røyksuget er der fremdeles, spesielt på fester :(

 

Men det er håp om å slutte! Jeg har gjort det ;)

 

Jo, forresten: hvordan er din status iht. HW-treffet?

7018923[/snapback]

Jeg kommer nok til å festrøyke vil jeg tro...dog vi får se...jeg skal i allefall prøve å holde en 0-grense i noen mnd frammover.

 

Anngående hw.no treffet så vet jeg forsatt ikke. Jeg bikker stadig mere over til at jeg ikke har råd. Jeg har 3kr i pengboka mi nå og det skal jeg leve på til den 15. og da kommer det en STORM av regninger osv. Og jeg vet at det blir en tur sørover til madammen men om den skal gjøres rundt den datoen jeg satte opp først vet jeg ikke, for jeg tror jeg skal ordne den lenger ut, kanskje mnd etterpå for da bruker man ikke en formue på flybillett. Men vi får se..jeg lover intet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...