edge Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 espennyh jeg har sovet siden omkring 5.. Det virker ikke å sove på lan.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hmm, jeg skal kjøpe hårgelé med relativt sterk hold, noen som har noen forslag, og hvor jeg får kjøpt det? Bor i Oslo. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hmm, jeg skal kjøpe hårgelé med relativt sterk hold, noen som har noen forslag, og hvor jeg får kjøpt det? Bor i Oslo. 7018675[/snapback] Mud-produkter = elsk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ahh, hvilken vakker dag. Herlig å måtte dra på jobb klokken halv 9. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 da har jeg sovet 2,5 timer og er klar til en ny dag 7018655[/snapback] sov en halvtime under stolen min, lan er ikke sunt for meg Oo Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Åååw, snakk om å ha snudd døgnet a >.< 7018603[/snapback] ur not alone, d00d! *5% vondt i huet* Skjer ellers? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Første dag uten røyk. Jeg "gleder" meg allerede Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Skal du slutte eller er du tom? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Første dag uten røyk. Jeg "gleder" meg allerede 7018829[/snapback] Hehe, røyket selv i fem år men sluttet siden jeg fikk samboer. Røyksuget er der fremdeles, spesielt på fester Men det er håp om å slutte! Jeg har gjort det Jo, forresten: hvordan er din status iht. HW-treffet? Endret 7. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 God morgen. Var ute på byen i går med noen kompiser, men dere kan tenke dere at det var kjedelig når jeg sier at kveldens høydepunkt var hamburgeren og pommes fritesen på McDonalds. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Go'morn Sidious.. Høres ut som en spennende kveld! Jeg er ikke ofte på byen men er jeg det, ender jeg ofte på brune puber med gode venner og det slår sjeldent feil Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Første dag uten røyk. Jeg "gleder" meg allerede 7018829[/snapback] Dette greier du, vettu Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 På brune puber? Jaja, tar sjansen på at det blir bedre neste gang vi skal ut...det blir den 21. Da skal vi på konsert. Gjett hva som skjedde i går da? Gjestene mine klarte å søle Bacardi på databordet mitt..yuk. Heldigvis klarte jeg å få mesteparten vekk. Ekkelt med kliss på datakablene og sånt. Jeg er så geeky... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Skal du slutte eller er du tom?7018838[/snapback] JEg er tom og har sluttet.Hehe, røyket selv i fem år men sluttet siden jeg fikk samboer. Røyksuget er der fremdeles, spesielt på fester Men det er håp om å slutte! Jeg har gjort det Jo, forresten: hvordan er din status iht. HW-treffet? 7018923[/snapback] Jeg kommer nok til å festrøyke vil jeg tro...dog vi får se...jeg skal i allefall prøve å holde en 0-grense i noen mnd frammover. Anngående hw.no treffet så vet jeg forsatt ikke. Jeg bikker stadig mere over til at jeg ikke har råd. Jeg har 3kr i pengboka mi nå og det skal jeg leve på til den 15. og da kommer det en STORM av regninger osv. Og jeg vet at det blir en tur sørover til madammen men om den skal gjøres rundt den datoen jeg satte opp først vet jeg ikke, for jeg tror jeg skal ordne den lenger ut, kanskje mnd etterpå for da bruker man ikke en formue på flybillett. Men vi får se..jeg lover intet. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Heldig er du... 7018113[/snapback] Tenkte nesten høyt nå, "HELDIG?! Hva er det som er så heldig med det?", men nei, jeg føler meg som verdens heldigste. 7018128[/snapback] Psst. Jeg minnes tidende da jeg ble vekt med våte kyss og morgenkos. *sukk* 7018134[/snapback] KJEFTEN. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 brune puber ja! sånn som Scotsman og diverse puber på Grünerløkka.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Skjer her a, forumtroll? B-real: Hva skal egentlig avataren din forestille? Endret 7. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Skjer her a, forumtroll? B-real: Hva skal egentlig avataren din forestille? 7019239[/snapback] En liten glad fyr som holder på et hjerte? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Morgen ;P , gøy på LAN? Venter på den nye dataen min kommer sikker i dag eller mendag Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Flaringo: Ser ut som det, ja. Høres ganske meningsløst ut! Little slask: Jepp! Skal pakke sammen daataen snart. Pappa henter meg kl 1400. Så du får ny pc? Puslespill eller ferdig puslet sammen fra fabrikken? Endret 7. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg