Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Hmm, klokken er halv to, tror jeg legger meg nå. Særlig etter den episoden med mamma i går :confused:

7017906[/snapback]

Episoden med mamma?

*Nysgjerrig*

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem tror at stormainn er noe som Dotten har kokt opp for neste runde av krimmen?

 

Han virker litt... full av regelbrudd.

 

:ph34r:

7017885[/snapback]

De fleste er det i starten...

 

mordi er full av regelbrudd !!

7017897[/snapback]

... men noe sier meg at en viss bruker ikke kommer lenger enn til starten... :ermm:

 

EDIT: TSP: God idé. *sove*

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Hvem tror at stormainn er noe som Dotten har kokt opp for neste runde av krimmen?

 

Han virker litt... full av regelbrudd.

 

:ph34r:

7017885[/snapback]

 

mordi er full av regelbrudd !!

7017897[/snapback]

Finish him, B-real.

 

Hmm, klokken er halv to, tror jeg legger meg nå. Særlig etter den episoden med mamma i går :confused:

7017906[/snapback]

Fortell....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Episoden med mamma?

*Nysgjerrig*

7017910[/snapback]

I går kveld satt jeg oppe til klokken halv to, mamma skulle ha et glass vann og oppdaget meg foran PCn, det resulterte i kjefting.

7017927[/snapback]

Sånn var mamma før også, men hu vente seg til det etter et par ganger. Får håpe det blir sånn med å være ute på natta også ...

Lenke til kommentar
I går kveld satt jeg oppe til klokken halv to, mamma skulle ha et glass vann og oppdaget meg foran PCn, det resulterte i kjefting.

7017927[/snapback]

Mamma har gitt opp meg. Hun pleide å skru av routern i elleve tia', men jeg lista meg ned å skrudde den på da hu hadde lagt seg. Nå lar hun meg sitte så lenge jeg vil og orker. huff, ikke bra :S

Lenke til kommentar
Episoden med mamma?

*Nysgjerrig*

7017910[/snapback]

I går kveld satt jeg oppe til klokken halv to, mamma skulle ha et glass vann og oppdaget meg foran PCn, det resulterte i kjefting.

7017927[/snapback]

Kjenner den der, tror jeg snart er i samme situasjon selv, hvis jeg ikke får ræva opp av stolen nå.

Lenke til kommentar
I går kveld satt jeg oppe til klokken halv to, mamma skulle ha et glass vann og oppdaget meg foran PCn, det resulterte i kjefting.

7017927[/snapback]

Mamma har gitt opp meg. Hun pleide å skru av routern i elleve tia', men jeg lista meg ned å skrudde den på da hu hadde lagt seg. Nå lar hun meg sitte så lenge jeg vil og orker. huff, ikke bra :S

7017941[/snapback]

 

Englebarn?

 

Mamma har også ferska meg en del, og har ikke gitt tegn til å gi seg.

 

Men det er heftige Bruce Lee-greier på TV Norge som jeg må se :(

Lenke til kommentar
Kjæresten min har vært her siden klokken halv fem i dag, og jeg har vært foran pc-en i to eller tre av de timene. Med en gang hun sovnet, for snart to timer siden, gikk jeg rett tilbake til pc-en, herregud.

7018030[/snapback]

 

Du er så tr00 som man får dem, haha!

 

Og med ordet tr00, så mener jeg forum-addict.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...