Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og det får jeg lov til.....  :(  De vet nok hva som skjer hvis jeg er alene hjemme.

7017304[/snapback]

Vet de virkelig at du kommer til å sitte foran pc-en og runke annenhver time? Mine foreldre hadde trodd jeg var på fest, eller noe.

7017313[/snapback]

Vel forige gang jeg skulle være alene hjemme var jeg så dum å skulle ha alenehjemmefest, så jeg "overnattet" hos en venn og faren hans fannt 3 sekker fulle med øll, etter det har de ikke stolt på meg.

Lenke til kommentar
Du sa du hadde huset sånn ca for deg selv, da må man jo begynne å lure på hvem du kaller ca. Selv tolket jeg det dit hen at du kanskje ikke er riktig så englebarn som mamma og pappa tror.

7017390[/snapback]

Åja, sånn sett. Nei, ca. personen var lillesøstra mi. :p

Jeg er da kanskje ikke så "englebarn" som de tror jeg er, men jeg er ikkeno rebell heller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Du sa du hadde huset sånn ca for deg selv, da må man jo begynne å lure på hvem du kaller ca. Selv tolket jeg det dit hen at du kanskje ikke er riktig så englebarn som mamma og pappa tror.

7017390[/snapback]

Åja, sånn sett. Nei, ca. personen var lillesøstra mi. :p

Jeg er da kanskje ikke så "englebarn" som de tror jeg er, men jeg er ikkeno rebell heller.

7017415[/snapback]

Hvis du er født i 1990, og lillesøstra di var hjemme sammen med deg har du "snille" foreldre :p Søstra di fikk hjemme med deg, men du måtte vel ha ansvaret for henne om jeg ikke tar feil? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis du er født i 1990, og lillesøstra di var hjemme sammen med deg har du "snille" foreldre :p Søstra di fikk hjemme med deg, men du måtte vel ha ansvaret for henne om jeg ikke tar feil?  :hmm:

7017426[/snapback]

Måtte nok det. Men så er jeg ansvarlig så det går bra. Tror ikke akkurat å la meg og søstra mi være igjen alene hjemme var noe dem likte å gjøre, men dem måtte på en måte. Og det viser hvor mye dem stoler på meg :) Men om dem hadde latt meg være aleine hjemme uten søstra mi tror jeg ikke akkurat at jeg hadde sittet inne å sett på tv hver kveld.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hvis du er født i 1990, og lillesøstra di var hjemme sammen med deg har du "snille" foreldre :p Søstra di fikk hjemme med deg, men du måtte vel ha ansvaret for henne om jeg ikke tar feil?  :hmm:

7017426[/snapback]

Måtte nok det. Men så er jeg ansvarlig så det går bra. Tror ikke akkurat å la meg og søstra mi være igjen alene hjemme var noe dem likte å gjøre, men dem måtte på en måte. Og det viser hvor mye dem stoler på meg :) Men om dem hadde latt meg være aleine hjemme uten søstra mi tror jeg ikke akkurat at jeg hadde sittet inne å sett på tv hver kveld.

7017446[/snapback]

Var det jeg mente med "snille", ikke lot deg gjøre som du ville :p Var aleine hjemme for første gang nå i høstferien, tror jeg ødela tilliten litt, prøvekjørte bilen ... :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Det er supert, beste måten å ødelegge tilliten på: ha aleine hjemmfest som går over styr, eller prøvekjør bilen.

 

Så, hva skjedde?.. du herpa bilen? :p

7017470[/snapback]

Bor på gård, så tok meg en liten tur på det regnvåte jordet. Vaska bilen etterpå osv, men sporene på jordet var det ikke like lett å bli kvitt for å si det sånn ...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Bor på gård, så tok meg en liten tur på det regnvåte jordet. Vaska bilen etterpå osv, men sporene på jordet var det ikke like lett å bli kvitt for å si det sånn ...

7017480[/snapback]

Haha, jaja. Du herpa hvertfall ikke bilen :D

7017506[/snapback]

Heldigvis :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...