Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hmm... lurer enda på hva jeg skal bli, får rådgiving i år, så... det er bare å vente å se. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Er ikke arkitektur veldig mye matematikk? Isåfall kan jeg glemme det. Tror kanskje jeg skal studere siviløkonomi. Avhengig av hvor mye matikk man gjør der såklart. Blri jo såkalrt en del, men er en mye annet man gjør også. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Medisin, interresant. Selv vil jeg satse på å bli arkitekt, industridesigner frister også veldig. 7016456[/snapback] Kult Er det vanskelig å bli arkitekt, hørt no at man må ha så bra karakterer for å komme inn på sånne skoler els. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja, det er mulig. Det gjelder vel for medisinutdannelse også, håper jeg. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvilken utdannelse skal du ta etter videregående? 7016437[/snapback] Medisin.. Har den drømmen om å bli lege en dag 7016448[/snapback] Det vil jeg også bli sykt vansklig å komme inn da.. Ahh, prøve en ny ansiktsmaske. Den var helt utrolig! ble skikkelig varm i ansiktet da jeg tok den på og så var den rosa Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Ja, det er mulig. Det gjelder vel for medisinutdannelse også, håper jeg. 7016495[/snapback] Ja, dessverre. Huff, kjenner noen som studerer medisin nå. Går jo bare i studier, har nesten ikke tid til noe annet. menmen @Seether: er vanskelig å komme inn her i Norge, men i utlandet er det visst lettere Endret 6. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
Seether Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 @Seether: er vanskelig å komme inn her i Norge, men i utlandet er det visst lettere 7016505[/snapback] Ja, vet om en del som tar turen til Polen. Kunne jo vært spennende. Er visst veldig billig sprit der Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det fordi de har lavere krav i Polen? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Polen ja.. hehe, joda. Synes bare Polen høres ut som et kjipt sted, mye kulere å studere i Tyskland Men det er vell egentlig det samma, bare man kommer inn noe sted. Endret 6. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
Seether Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er det fordi de har lavere krav i Polen? 7016538[/snapback] Edit: ah..misforsto.. Garantert lavere krav der enn i Norge. Men det kjipe med å studere i utlandet er jo at man ikke får realfagspoeng eller fordypningspoeng med i vurderingen. Så kanskje er man like langt.. Endret 6. oktober 2006 av Seether Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det fordi de har lavere krav i Polen? 7016538[/snapback] Det er som regel lavere krav i Polen, Tyskland og sikkert noen andre land. Snittet her i Norge kan ligge på over 6, mens der nede var det 4.8 els da ei jeg kjenner søkte. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Forresten, var det ikke i Polen der noen norske studenter kjøpte kroppsdeler i sammenheng med utdannelsen? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Huffda... Jeg har funnet en positiv ting ved Paris Hilton! parfymen "hennes" lukter godt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Det går rykter om at Steffypants slaktet Tomatulfen i Guitar Hero. Ziggy Stardust for the winners! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Ikke noe er som å sitte på en fredagskveld å gjøre geografi Gleder meg om ca. 11 år, når jeg er ferdig med skole. 7016421[/snapback] Hvorfør gjøre det i dag? Du har da søndagsnatten. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Ikke noe er som å sitte på en fredagskveld å gjøre geografi Gleder meg om ca. 11 år, når jeg er ferdig med skole. 7016421[/snapback] Hvorfør gjøre det i dag? Du har da søndagsnatten. 7016646[/snapback] Da er man opptatt med å øve til prøve. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Da er man opptatt med å øve til prøve. 7016658[/snapback] Hvilken linje går du? Jeg hadde nesten aldri lekser, annet enn slikt man kunne gjøre ferdig i timene. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvilken linje går du? Jeg hadde nesten aldri lekser, annet enn slikt man kunne gjøre ferdig i timene. 7016667[/snapback] Studiespesialiserende som det kalles nå. Allmenn Du hadde kanskje snille lærere. Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Huh, nesten ingen her... Alle leser Dotten sin krim eller sitter å nerder seg på HW-LAN Endret 6. oktober 2006 av brd Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Det går rykter om at Steffypants slaktet Tomatulfen i Guitar Hero. Ziggy Stardust for the winners! 7016643[/snapback] Det var derfor du løp ja? Du skulle dele med hele verden at du slo meg mens jeg spilte med tærne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg