Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Tror egentlig de fleste blir overraska først, men tar ikke så lang tid før de blir "vant til tanken". Tror ikke de kommer til å se sånn veldig annderledes på deg, jeg gjorde ikke det hvertfall da han ene jeg egentlig kjente godt gjorde det. Endret 6. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Tror egentlig de fleste blir overraska først, men tar ikke så lang tid før de blir "vant til tanken". Tror ikke de kommer til å se sånn veldig annderledes på deg hvertfall, jeg gjorde det hvertfall ikke da de kom ut av skapet. 7015794[/snapback] Forsikret meg fra før om at ingen av bestevennene mine ville forandre syn på meg, og det har de ikke gjort heller. ^^ Men er en gjeng med drittunger i klassen som ikke synes at gutter skal like andre gutter. De fleste av dem kommer nok til å forandre syn på meg, men det kan jeg leve med. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Forsikret meg fra før om at ingen av bestevennene mine ville forandre syn på meg, og det har de ikke gjort heller. ^^ 7015807[/snapback] Hvorfor skulle jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor skulle jeg det? 7015815[/snapback] Nei, noen er rett og slett så dumme at de gjør det, men hos deg hadde jeg aldri mine tvil. Btw, husker du den samtalen med deg og meg og Zeromac, da jeg spurte om dere ville "forandre syn på meg om jeg ikke var heterofil"? Husker jeg ble så glad da dere svarte. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Men er en gjeng med drittunger i klassen som ikke synes at gutter skal like andre gutter. De fleste av dem kommer nok til å forandre syn på meg, men det kan jeg leve med. 7015807[/snapback] Åh, det er bare teit. Er nesten ikke så mye man kan gjøre, bare ikke bry deg Så lenge du er stolt av hvem du er så er alt godt! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Stolt? Hvorfor skal jeg være stolt? Vil ikke si at jeg er bifil og stolt av det. Heller bifil og ikke flau av det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Men er en gjeng med drittunger i klassen som ikke synes at gutter skal like andre gutter. De fleste av dem kommer nok til å forandre syn på meg, men det kan jeg leve med. 7015807[/snapback] Åh, det er bare teit. Er nesten ikke så mye man kan gjøre, bare ikke bry deg Så lenge du er stolt av hvem du er så er alt godt! 7015824[/snapback] Og hvis de er sånn, så er de kronidioter... Kan se det hele for meg, og det gjør meg kvalm... "Åhh homsegutten! Ferdig med balletten?" Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Stolt? Hvorfor skal jeg være stolt? Vil ikke si at jeg er bifil og stolt av det. Heller bifil og ikke flau av det. 7015836[/snapback] Hehe, det går da nesten for det samma Hvertfall, så lenge du ikke er flau over det da! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Og hvis de er sånn, så er de kronidioter... Kan se det hele for meg, og det gjør meg kvalm... "Åhh homsegutten! Ferdig med balletten?" 7015842[/snapback] Nei, de er ikke sånn. De misliker homofile fordi de synes analsex er ekkelt, og fordi det står i koranen et sted. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva med at jeg begynner å kjøre et bilde på slutten av hvert innlegg av meg? Sånn som jeg gjør her. Innlegg av: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Så lenge det ikke er et stort bilde som gjør at siden tar lang tid å laste, går det greit. Den lille der var bare fet! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva med at jeg begynner å kjøre et bilde på slutten av hvert innlegg av meg? Sånn som jeg gjør her. Innlegg av: 7015855[/snapback] Så det nettopp i "... er dette farlig?" tråden. Synes det er originalt, og kult. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Vet at dere bryr dere fint lite, men dette er off topic, ot-baren og SO. Så: Jeg er sulten! Men gidder ikke å gå ned for å smøre meg ei skive. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva med at jeg begynner å kjøre et bilde på slutten av hvert innlegg av meg? Sånn som jeg gjør her. 7015855[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Og hvis de er sånn, så er de kronidioter... Kan se det hele for meg, og det gjør meg kvalm... "Åhh homsegutten! Ferdig med balletten?" 7015842[/snapback] Nei, de er ikke sånn. De misliker homofile fordi de synes analsex er ekkelt, og fordi det står i koranen et sted. 7015853[/snapback] Nåja, kronidioter fordet... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Vet at dere bryr dere fint lite, men dette er off topic, ot-baren og SO. Så: Jeg er sulten! Men gidder ikke å gå ned for å smøre meg ei skive. 7015872[/snapback] Tipper vi har bestilt fra Dolly<3333 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Nåja, kronidioter fordet... 7015873[/snapback] Indeed. Demille: Hva om jeg ber deg over hit på kylling? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Vet at dere bryr dere fint lite, men dette er off topic, ot-baren og SO. Så: Jeg er sulten! Men gidder ikke å gå ned for å smøre meg ei skive. 7015872[/snapback] Kjøleskap på rommet Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Kjøleskap på rommet 7015884[/snapback] Det vil jeg ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg