Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror egentlig de fleste blir overraska først, men tar ikke så lang tid før de blir "vant til tanken". Tror ikke de kommer til å se sånn veldig annderledes på deg hvertfall, jeg gjorde det hvertfall ikke da de kom ut av skapet. :)

7015794[/snapback]

Forsikret meg fra før om at ingen av bestevennene mine ville forandre syn på meg, og det har de ikke gjort heller. ^^

Men er en gjeng med drittunger i klassen som ikke synes at gutter skal like andre gutter. De fleste av dem kommer nok til å forandre syn på meg, men det kan jeg leve med.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle jeg det?

7015815[/snapback]

Nei, noen er rett og slett så dumme at de gjør det, men hos deg hadde jeg aldri mine tvil. :love:

Btw, husker du den samtalen med deg og meg og Zeromac, da jeg spurte om dere ville "forandre syn på meg om jeg ikke var heterofil"? Husker jeg ble så glad da dere svarte. :wee:

Lenke til kommentar
Men er en gjeng med drittunger i klassen som ikke synes at gutter skal like andre gutter. De fleste av dem kommer nok til å forandre syn på meg, men det kan jeg leve med.

7015807[/snapback]

Åh, det er bare teit. Er nesten ikke så mye man kan gjøre, bare ikke bry deg ;)

Så lenge du er stolt av hvem du er så er alt godt!

Lenke til kommentar

7015807[/snapback]

Åh, det er bare teit. Er nesten ikke så mye man kan gjøre, bare ikke bry deg ;)

Så lenge du er stolt av hvem du er så er alt godt!

7015824[/snapback]

Og hvis de er sånn, så er de kronidioter... Kan se det hele for meg, og det gjør meg kvalm... "Åhh homsegutten! Ferdig med balletten?" :sick:

Lenke til kommentar
Og hvis de er sånn, så er de kronidioter... Kan se det hele for meg, og det gjør meg kvalm... "Åhh homsegutten! Ferdig med balletten?" :sick:

7015842[/snapback]

Nei, de er ikke sånn. De misliker homofile fordi de synes analsex er ekkelt, og fordi det står i koranen et sted. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...