Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

ORLY? Det visste jeg faktisk ikke. En av tre gjør det... skummelt...

7015516[/snapback]

Må også nevnes at Kinsey levde i USA for 50 år siden, men jeg har liten tro på at det har utviklet seg særlig.

 

Skummelt, sier du? Jeg synes det er dritartig, jeg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja... Føles vel kanskje riktigst med det motsatte...  :hmm:

7015485[/snapback]

Ifølge Kinsey kunne 46% av oss tenke oss å prøve med en av samme kjønn. 33% av alle menn gjør det (de fleste kun én gang) og omtrent 25% av kvinnene. Hah, det skulle man ikke trodd, hva? ;)

7015497[/snapback]

 

Er dette etter kjønnsmoden alder eller i purbertal alder?

Lenke til kommentar
Ifølge Kinsey kunne 46% av oss tenke oss å prøve med en av samme kjønn. 33% av alle menn gjør det (de fleste kun én gang) og omtrent 25% av kvinnene. Hah, det skulle man ikke trodd, hva? ;)

7015497[/snapback]

Ja, det var ganske overraskende!

 

Men det betyr vel faktisk at en del heterofile også kunne tenke seg det...? Det er vel mindre enn 46 % av oss som ikke er heterofile? :hmm:

 

EDIT: Hva er forresten definisjonen på å "prøve med"?

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
ORLY? Det visste jeg faktisk ikke. En av tre gjør det... skummelt...

7015516[/snapback]

Må også nevnes at Kinsey levde i USA for 50 år siden, men jeg har liten tro på at det har utviklet seg særlig.

 

Skummelt, sier du? Jeg synes det er dritartig, jeg! :D

7015529[/snapback]

 

Jeg går i en klasse med ganske mange gutter, fikk et helt annet syn på det nå...

 

Er det ikke slik at en av ti er homofile? Isåfall må noen to av ti prøve for å finne ut at de ikke er det.

Lenke til kommentar

Ifølge Kinsey kunne 46% av oss tenke oss å prøve med en av samme kjønn. 33% av alle menn gjør det (de fleste kun én gang) og omtrent 25% av kvinnene. Hah, det skulle man ikke trodd, hva? ;)

7015497[/snapback]

 

Er dette etter kjønnsmoden alder eller i purbertal alder?

7015538[/snapback]

 

Og hvis merkelige fireåriger leker med snoppene til hverandre, vil det slå ut på slike prøver?

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Er dette etter kjønnsmoden alder eller i purbertal alder?

7015538[/snapback]

Det var 26 000 voksne mennesker som deltok i undersøkelsen, om jeg husker rett.

 

Kinsey satte 46% av befolkningen opp som bifile (ikke nødvendigvis biseksuelle).

 

Det strides om hvor mange prosent av befolkningen som er homofile, men det er i Norge mellom 5 og 10%, faktisk.

 

Å "prøve med en av samme kjønn" er seksuell kontakt. ;)

 

Stonemeister, husk at jenter også kan være homofile.

Lenke til kommentar
Stonemeister, husk at jenter også kan være homofile.

7015575[/snapback]

 

Du sa 33% av menn...

7015584[/snapback]

Jeg sa at 33% av menn for femti år siden hadde hatt seksuell kontakt med en annen mann minst én gang. Det gjør dem overhodet ikke til homofile!

 

Og forresten, de homofile er ikke tatt med i den statistikken, naturlig nok. :p

Lenke til kommentar
Stonemeister, husk at jenter også kan være homofile.

7015575[/snapback]

 

Du sa 33% av menn...

7015584[/snapback]

Jeg sa at 33% av menn for femti år siden hadde hatt seksuell kontakt med en annen mann minst én gang. Det gjør dem overhodet ikke til homofile!

 

Og forresten, de homofile er ikke tatt med i den statistikken, naturlig nok. :p

7015594[/snapback]

 

Jeg sa jo absolutt ikke at de var homofile.

Lenke til kommentar

Stonemeister: Sorry, var ikke til deg. Ble bare litt mange spørsmål for meg å svare på.

 

Jeg går i en klasse med ganske mange gutter, fikk et helt annet syn på det nå...

 

Er det ikke slik at en av ti er homofile? Isåfall må noen to av ti prøve for å finne ut at de ikke er det.

 

I en gjennomsnittlig skoleklasse i Norge på 20 elever, er omtrent én av elevene homo, én biseksuell, 10 heteroseksuelle og åtte heterofile som er binysgjerrige minst én gang i løpet av livet.

Lenke til kommentar
I en gjennomsnittlig skoleklasse i Norge på 20 elever, er omtrent én av elevene homo, én biseksuell, 10 heteroseksuelle og åtte heterofile som er binysgjerrige minst én gang i løpet av livet.

7015638[/snapback]

 

Vi er nå 30.

 

Menmen, pizzaen står på bordet og ryker, brusen flyter i glasset og bobler og jeg er sulten, så hade så lenge.

Lenke til kommentar
I en gjennomsnittlig skoleklasse i Norge på 20 elever, er omtrent én av elevene homo, én biseksuell, 10 heteroseksuelle og åtte heterofile som er binysgjerrige minst én gang i løpet av livet.

7015638[/snapback]

Kjenner to, begge går i klassen min. Synes det er kjempebra at de tørr å være så åpne om det! For det er jo helt greit, hvertfall ikkeno man skal gå rundt å skamme seg over. Selvom det er mange duster ute i verden som mener at det er ekkelt osv.

Lenke til kommentar
Kjenner to, begge går i klassen min. Synes det er kjempebra at de tørr å være så åpne om det! For det er jo helt greit, hvertfall ikkeno man skal gå rundt å skamme seg over. Selvom det er mange duster ute i verden som mener at det er ekkelt osv.

7015707[/snapback]

Du kjenner to som er hva da? :p

Lenke til kommentar

Moro. :wee:

 

Håper noen i min klasse tør å stå fram som homo snart også. Er nesten 30 stykker i klassen, så det hadde vært rart om ikke én av dem er homo. Har jo allerede en som er bi.

Lenke til kommentar
Moro. :wee:

 

Håper noen i min klasse tør å stå fram som homo snart også. Er nesten 30 stykker i klassen, så det hadde vært rart om ikke én av dem er homo. Har jo allerede en som er bi.

7015732[/snapback]

 

Jeg har ingenting imot homoseksualitet, men jeg håper for guds skyld at ingen kommer ut av skapet på meg... jeg har ikke taleevner for sånt.

Lenke til kommentar
Jeg har ingenting imot homoseksualitet, men jeg håper for guds skyld at ingen kommer ut av skapet på meg... jeg har ikke taleevner for sånt.

7015745[/snapback]

Hehe, skjønner deg godt, det er vanskelig å vite hva en skal si. Derfor jeg ventet så lenge med å komme ut av skapet. Ante jo ikke hvordan folk kom til å reagere eller om de kom til å bry seg i det hele tatt osv... Men jeg gjorde det lett for dem og sa det like før alle tok ferie, så de slapp å si noe. Følte meg snill. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...