Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JoachimR....

 

SUV'er duger ikke til ragging.

 

"Ja, jeg skal til legen nå og JAAAHAHAHAH JEG KJØRTE PÅ EN MÅKE! HAHAHAHHA"

"MEN FAEN TORSTEIN, IKKE GJØR SÅNN!"

"HAHAHA, BILEN HOPPA FOR FAEN HAHAHAH!"

 

 

۶ Cpt DemonFudge says:

Den tok seriøst selvmord

۶ Cpt DemonFudge says:

Den løp MOT bilen min

۶ Cpt DemonFudge says:

LØP

۶ Cpt DemonFudge says:

Fløy ikke, den gikk på bakken

Oh herregud! :D

 

Skrap, Joachim? Bedre med en bil som har det du trenger. Muskler, bakhjulstrekk, automat, gode bucket-seats og god musikk.

 

BMW er ikkenoe særlig. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Hva skal du med en BMW X5 med tv og hele pakka når du garantert har ei eller annen jente i baksetet du kan leke med uansett? (I Mustangen altså)

5997733[/snapback]

Hva skal noen av dere med noen slags biler, hvis det ikke er en Maybach? Den eneste bilen i verden som duger.

5997760[/snapback]

Alle har ikke like stort bilbudsjett som deg. :(

Lenke til kommentar
Hva skal du med en BMW X5 med tv og hele pakka når du garantert har ei eller annen jente i baksetet du kan leke med uansett? (I Mustangen altså)

5997733[/snapback]

Jeg tror rett og slett det er mindre koselig å kose seg i det skrapet av en bil du viste frem enn i en deilig premium-SUV.

5997752[/snapback]

 

pfft, gutten du roter med kommer bare til å se på tv uansett.

Lenke til kommentar
Det er litt gøy at en diskusjon om hva som er en femi bil går samtidig med en diskusjon om barneskoleelevers første møte med fnisete jenter. Jeg vet ærlig talt ikke hva som er mest barnslig, men jeg storkoser meg iallefall her jeg sitter. :--)

5997746[/snapback]

QFT :)

 

Metallica paa stereoannlegget. Minner :love:

Lenke til kommentar
Hva skal du med en BMW X5 med tv og hele pakka når du garantert har ei eller annen jente i baksetet du kan leke med uansett? (I Mustangen altså)

5997733[/snapback]

Jeg tror rett og slett det er mindre koselig å kose seg i det skrapet av en bil du viste frem enn i en deilig premium-SUV.

5997752[/snapback]

 

pfft, gutten du roter med kommer bare til å se på tv uansett.

5997767[/snapback]

Dagens :lol:

Lenke til kommentar
Hva skal du med en BMW X5 med tv og hele pakka når du garantert har ei eller annen jente i baksetet du kan leke med uansett? (I Mustangen altså)

5997733[/snapback]

Jeg tror rett og slett det er mindre koselig å kose seg i det skrapet av en bil du viste frem enn i en deilig premium-SUV.

5997752[/snapback]

 

pfft, gutten du roter med kommer bare til å se på tv uansett.

5997767[/snapback]

Hvis BMW'en har sånn TV-skjerm som vi har, kan man bare slå den opp i taket. Fungerer fint. Bortsett fra at jeg helst unngår en rote-gutt i baksetet. Noen ting fungerer det rett og slett bedre med jenter til.

Lenke til kommentar
JoachimR....

 

SUV'er duger ikke til ragging.

5997753[/snapback]

Det gamle skrapet går ikke gjennom EU-kontrollen uten at du stikker penger i lommen på kontrolløren/verkstedet.

5997763[/snapback]

Den har ikke high tech skit. :)

 

Du kan ikke mye om bil, skjønner jeg. :)

 

Hva synes du om Volvo 240, gutten min?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Kan du aldri i verden drikke brus med sukker i? Er det morsomt å leve når man må telle kalorier for hver ting man får i seg?

Heller feit og lykkelig enn tynn og skrøpelig.

5997567[/snapback]

 

Der var du igjen ja ;)

 

Om noen år når du ikke er lita-pie lenger vil du kanskje finne ut en ting eller to om både trening, sukker og forbrenning. Kroppen kan forandre seg ganske mye i overgangen mellom barn og voksen, og da er det ikke bare pupper det er snakk om

 

Klart jeg kunne drikke det om jeg ville, men som JoachimR sier handler det om Prioriteringer. Man behøver slettes ikke å være tynn og skrøpelig fordi om man ikke drikker cola heller :)

 

Jeg spiser meg heller mett på ei brødskive med leverpostei, enn å drikke ett lite glass sukkercola.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...