Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sluttet som brukermoderator rett og slett. Skal tilbringe mindre tid på forumet framover og mer tid foran bøker og sammen med andre mennesker.

7011218[/snapback]

Prøvde jeg også, måtte tilbake etter sommeren.

Fikk nesten lyst til å be om permban, menmen.. skal jeg slutte, skal det gjøres skikkelig. Jeg er nå på avvenning :p.. sitter ikke like mye foran pcen som jeg gjorde før.

Lenke til kommentar
Sånn, da var man endelig koblet opp på HW-LAN .. Hva nå? ...

7011110[/snapback]

Gå hjem. :wee:

 

Jeg har sluttet som brukermoderator rett og slett. Skal tilbringe mindre tid på forumet framover og mer tid foran bøker og sammen med andre mennesker.

7011218[/snapback]

Har du set lyset i enden av TP-kabelen?

 

 

 

 

Og med "Absolute Music 3 - Monty Python / Always Look On The Bright Side Of Life" sier jeg god natt. :)

 

PatrickM: Skal ta meg en tur snart. :) Skal bare kjøpe busskort først. Skal vi si neste helg? ;)

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Skogli: Det tar meg ti minutter ned til Nesttun, så sant jeg ikke er med venner så har jeg tid.

7011239[/snapback]

Ok. Det tar meg :hmm: Er det 3 kvarter med buss? :p

 

SnittLeif: Jeg stod nettopp ute i morgenkåpa og tok pakkens siste røyk. Og da er det ikke mer røyk før til søndag/mandag. :wee:

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Har heldigvis en bortimot full pakke rød3 jeg da. :)

 

Penger har jeg da også på mystisk vis fått, even though i am arbeidsledig som bare det

7011246[/snapback]

Fysja meg. Malboro Light. ;)

 

Tar meg 30min med buss og 10min med sykkel.  :!:

7011249[/snapback]

:!: Snarvei med sykkel da antar jeg?

Lenke til kommentar
Tar meg 30min med buss og 10min med sykkel.  :!:

7011249[/snapback]

:!: Snarvei med sykkel da antar jeg?

7011261[/snapback]

Neh, bare det at veien opp til det lille "fjellet" jeg bor på er kronglete, og at bussen kjører inn i en dal, så ut igjen... mens jeg slipper dalen.

 

Det er deilig følelse å sykle i 60km/t nedover veiene her, mens bilene holder 40-50km/t. :dribble:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Neh, bare det at veien opp til det lille "fjellet" jeg bor på er kronglete, og at bussen kjører inn i en dal, så ut igjen... mens jeg slipper dalen.

 

Det er deilig følelse å sykle i 60km/t nedover veiene her, mens bilene holder 40-50km/t.  :dribble:

7011269[/snapback]

Ahh, da så.

uff, jeg takler ikke store hastigheter på sykkel. (pga. balanseproblemer)

 

NP: Irish Drinking Songs - Tim Finnegan's Wake

In Gaelic whiskey is known as uisce beatha, or water of live.

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...