Skogli Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 I morgen skal jeg sitte lenge i bil, trenger jeg da å sove i natt? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Er jo aldri dumt med litt søvn da.. Selv tar jeg kvelden nå, har litt saker og ting å gjøre i morgen, til tross for ferie.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 I morgen skal jeg sitte lenge i bil, trenger jeg da å sove i natt? 7010957[/snapback] Neeida, sov i bilen. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 I morgen skal jeg sitte lenge i bil, trenger jeg da å sove i natt? 7010957[/snapback] Neeida, sov i bilen. 7010979[/snapback] Akkurat, kommer sikkert til å sitte baksetet hele tiden og fremsete på veien hjem. I love my iPod. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Natta, alle *vinker* :o) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 God morgen! Sto opp for 1 1/2 time siden. Fy faen, på lan snur man døgnet på huet ass... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg uheldigvis befinner emg hjemme hvor jeg har null grunn til å snu på døgnet. Jaja en fordel det hvertfall. Nå prøver jeg å finne pianonoter til "Back in the U.S.S.R" av the Beatles. Tøffere sang finnes knapt. H,,,. Bare meg og -Redhead- igjen her jo ^^ Endret 6. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Orresnei, skal si det er uvant at det ikke lenger står "Brukermoderator" under nicket ditt. Msn, anyone? Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Snorre, Hva med: The Continuing Story of Bungalow Bill ? Stein tøff låt! Men selvfølgelig, Back in the U.S.S.R er veldig bra. -Magnus K. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Orresnei, skal si det er uvant at det ikke lenger står "Brukermoderator" under nicket ditt. Msn, anyone? 7011086[/snapback] Jau, har ikke noe bedre å foreta meg i denne mørke og dystre stund. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Snorre,Hva med: The Continuing Story of Bungalow Bill ? Stein tøff låt! Men selvfølgelig, Back in the U.S.S.R er veldig bra. -Magnus K. 7011095[/snapback] Hmmm, må nesten høre den også da. *Finne* Ikke noe piano i den låten. Ellers god anbefaling : P : Finner det også uvant at det ikke står brukermod under avataren min. Venner meg nok til det etterhvert. Endret 6. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hmmm, må nesten høre den også da. *Finne* 7011101[/snapback] Du driver vel ikke med å laste ned de sangene? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Sånn, da var man endelig koblet opp på HW-LAN .. Hva nå? ... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Vel, med en snart 50 år gammel far i huset trenger jeg ikke det. Han har alle albumene jeg trenger Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hmmm, må nesten høre den også da. *Finne* Ikke noe piano i den låten. Ellers god anbefaling Hey, sa ikke at den inneholdt noe pianospill! Går jo forsåvidt ann å spille på piano om du synger i tillegg. Forresten, går utifra at du spiller piano? Gjør det selv, spiller for det meste jazz og rock. Magnus K. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) : P : Finner det også uvant at det ikke står brukermod under avataren min. Venner meg nok til det etterhvert. 7011101[/snapback] Nå trenger du ikke å skrive nicket mitt på den måten lenger. Nå heter jeg ;P og ikke (: P). Edit: Liten leif Endret 6. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Aha. Det var jo praktisk! Ja, jeg spiller nok piano. Selv spiller jeg for det meste det jeg måtte finne på å spille. Spiller altså ikke etter noter for tiden. For det meste. Har en sang (pop-rock) jeg øver litt på som jeg og en kamerat skal spille på en juleavslutning. Men har tenkt til å lære meg litt besifring og kanskje litt jazz med tiden også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) I'm a rock'n'roller. Endret 6. oktober 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Fikk nesten lyst til å si at jeg må tilbringe mer tid på forumet når jeg så at Orresnei ikke har "brukermoderator" under nicket lenger. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har sluttet som brukermoderator rett og slett. Skal tilbringe mindre tid på forumet framover og mer tid foran bøker og sammen med andre mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg