Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Men da går det jo ut over skolen istedenfor. Det er da ikke bra det heller. Med mindre man har som mål å kaste bort dyrebar undervisning. Det finnes jo nok av dem også.

Sant nok Demille. Er nesten SO-hore selv blitt. Men har heldigvis insett det og er i ferd med å kutte ned på bruken nå.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm-.- ok.. håpe den kommer etterhvert. ser dere har det så fint sammen her.. vil være en del av samholdet..

7010524[/snapback]

Joda, vi har det fint. Hvertfall for det meste av tiden. Nå som jeg ikke er brukermod slippper jeg å passe på dere også. Det er koselig det.

7010534[/snapback]

Hva skjedde? ville du ikke mer?

Lenke til kommentar
Nå har jeg oppdatert bloggen min.. hoho, bare sånn at dere vet det liksom, liksom.

7010539[/snapback]

Unnskyld meg Demille, men i bloggen din har du noen bilder av stripete gensere.

Den røde er ikke tilfeldigvis min? Lignet mistenksomt på den som henger nede i gangen min nå. :wee:

Lenke til kommentar
Uffda. Jævlig barnslig a.

Men hvorfor er det en av oss?

7009831[/snapback]

For når vedkommende sier diskusjon.no til meg i andre enden så sier det seg selv at det er noen av dere.

7009854[/snapback]

Bundy! Det er jeg ganske sikker på. Han sier han kan hele navnet ditt, kan gateadressa di og Tlf-nummeret ditt. Han hadde det som personlig melding på msn for ikke lenge siden.

B-real: Er det no spørsmål, er det bare å PM'e!

Må stikke nå. Skal se hva som foregår på scenen her på LAN'et.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg Demille, men i bloggen din har du noen bilder av stripete gensere.

Den røde er ikke tilfeldigvis min? Lignet mistenksomt på den som henger nede i gangen min nå. :wee:

7010626[/snapback]

Hvem vet?.. Du vet aldri hva som foregår utenfor rommet ditt, når du sover "trygt" i senga di! :cool:

..Skuffende få som husker meg i den hvilken forum medlemmer husker du i hodet els tråden.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jeg har verdens mest lettleste og overfladiske blogg og ikke en sjel vil gi meg en kommentar.

*brikste i sorg*

Og hvordan har alle kvinnene og herrene denne aftenen?

7010715[/snapback]

Du er klar over at kommentarer vi legger inn må godkjennes av deg? Det er dog en innstilling du kan skru av.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...