Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Men da går det jo ut over skolen istedenfor. Det er da ikke bra det heller. Med mindre man har som mål å kaste bort dyrebar undervisning. Det finnes jo nok av dem også. Sant nok Demille. Er nesten SO-hore selv blitt. Men har heldigvis insett det og er i ferd med å kutte ned på bruken nå. Endret 5. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 hmm-.- ok.. håpe den kommer etterhvert. ser dere har det så fint sammen her.. vil være en del av samholdet.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 hmm-.- ok.. håpe den kommer etterhvert. ser dere har det så fint sammen her.. vil være en del av samholdet.. 7010524[/snapback] Joda, vi har det fint. Hvertfall for det meste av tiden. Nå som jeg ikke er brukermod slippper jeg å passe på dere også. Det er koselig det. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 hmm-.- ok.. håpe den kommer etterhvert. ser dere har det så fint sammen her.. vil være en del av samholdet.. 7010524[/snapback] Trenger bare komme med en hyggelig kommentar, så er isen brutt Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 hmm-.- ok.. håpe den kommer etterhvert. ser dere har det så fint sammen her.. vil være en del av samholdet.. 7010524[/snapback] Joda, vi har det fint. Hvertfall for det meste av tiden. Nå som jeg ikke er brukermod slippper jeg å passe på dere også. Det er koselig det. 7010534[/snapback] Hva skjedde? ville du ikke mer? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Sant nok Demille. Er nesten SO-hore selv blitt. Men har heldigvis insett det og er i ferd med å kutte ned på bruken nå. 7010521[/snapback] Jeg prøver og, tro meg jeg prøver. Men er ikke lett. Nå har jeg oppdatert bloggen min.. hoho, bare sånn at dere vet det liksom, liksom. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Det som skjedde var at brukermoderator-"jobben" slukte mer og mer tid sammen med forumet. Dermed fikk ejg mindre fritid og mindre tid til skolearbeid. Ingen god utvikling. Men hvem vet? kanskje jeg retunrerer som moderator en vakker dag. Det blir isåfall etter videregående! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Å bli SO%-hore burde ikke være et mål i seg selv. Er ikke gøy i det hele tatt. Stjeler all fritiden din. 7010501[/snapback] SO-horing er for arbeidsløse slackers (hører du meg, Mushi?). HEHEHE! Du kan ikke banne meg lenger, du din BRUKER! EHEHahhahH! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå har jeg oppdatert bloggen min.. hoho, bare sånn at dere vet det liksom, liksom. 7010539[/snapback] Unnskyld meg Demille, men i bloggen din har du noen bilder av stripete gensere. Den røde er ikke tilfeldigvis min? Lignet mistenksomt på den som henger nede i gangen min nå. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Uffda. Jævlig barnslig a. Men hvorfor er det en av oss? 7009831[/snapback] For når vedkommende sier diskusjon.no til meg i andre enden så sier det seg selv at det er noen av dere. 7009854[/snapback] Bundy! Det er jeg ganske sikker på. Han sier han kan hele navnet ditt, kan gateadressa di og Tlf-nummeret ditt. Han hadde det som personlig melding på msn for ikke lenge siden. B-real: Er det no spørsmål, er det bare å PM'e! Må stikke nå. Skal se hva som foregår på scenen her på LAN'et. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Unnskyld meg Demille, men i bloggen din har du noen bilder av stripete gensere. Den røde er ikke tilfeldigvis min? Lignet mistenksomt på den som henger nede i gangen min nå. 7010626[/snapback] Hvem vet?.. Du vet aldri hva som foregår utenfor rommet ditt, når du sover "trygt" i senga di! ..Skuffende få som husker meg i den hvilken forum medlemmer husker du i hodet els tråden. Endret 5. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvem vet?.. Du vet aldri hva som foregår utenfor rommet ditt, når du sover "trygt" i senga di! 7010652[/snapback] Haha, ikke skrem meg. :!: Jeg mistenker deg for å ha leecha det fra bildet jeg tok for lenge sia for å vise frem genseren, men kanskje jeg tar feil? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Overaskende mange som husket meg ifrohold til før. Må ha blitt litt kjent etter at jeg entret SO5 og ble global brukermoderator som alle andre brukemods ble en gang i tiden. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 da blir det kvelden for meg.. Til mandag så skal jeg begynne på oppdraget om å bli SO hore-- Da skal det MERKES at jeg er her! (håper jeg hvertfall) Ellers: natta til alle Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Haha, ikke skrem meg. :!: Jeg mistenker deg for å ha leecha det fra bildet jeg tok for lenge sia for å vise frem genseren, men kanskje jeg tar feil? 7010672[/snapback] Du tar dessverre feil, det er genseren til en elr annen random person i klassen Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Du tar dessverre feil, det er genseren til en elr annen random person i klassen 7010683[/snapback] Hehehe... "Enda godt, hun er ingen stalker". Neida, men den ligna greit. Så det. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har verdens mest lettleste og overfladiske blogg og ikke en sjel vil gi meg en kommentar. *brikste i sorg* Og hvordan har alle kvinnene og herrene denne aftenen? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg har verdens mest lettleste og overfladiske blogg og ikke en sjel vil gi meg en kommentar. *brikste i sorg* Og hvordan har alle kvinnene og herrene denne aftenen? 7010715[/snapback] Du er klar over at kommentarer vi legger inn må godkjennes av deg? Det er dog en innstilling du kan skru av. Endret 5. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehehe... "Enda godt, hun er ingen stalker". 7010714[/snapback] Hm?.. jeg nekta ikke for at jeg har vært i gangen din mens du sov, btw du snorker! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Og hvordan har alle kvinnene og herrene denne aftenen? 7010715[/snapback] Trøtt, men ellers hyggelig! Hvordan har du det, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg