Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Buss sucks.

7010321[/snapback]

 

 

Du skjønte det til slutt.

7010328[/snapback]

 

 

altså, Sonic, Super Mario og litt film og serietitting har reddet meg. Men blir slitsomt.

 

Kanskje prøve en ordning ved at jeg bor på hybel, og er hjemme i Elverum hver ettermiddag for å trene.. Også drar jeg tilbake til hybelen på kvelden... Får sove leeenge om morgenen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Buss som er så gøy? Spesielt i rush-trafikken hvor gjennomsnittshastighet er rundt 2 km/h. Det er gøy det!

7010338[/snapback]

Buss til skolen er koselig, for da får jeg sove en halvtime ekstra. Så klart, hadde jeg bodd nært nok skolen kunne jeg ha stått opp halvannen-to timer senere enn jeg gjør til vanlig, men det er ikke så viktig.

 

DON'T FUCK WITH THE JESUS

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Buss som er så gøy? Spesielt i rush-trafikken hvor gjennomsnittshastighet er rundt 2 km/h. Det er gøy det!

7010338[/snapback]

Buss til skolen er koselig, for da får jeg sove en halvtime ekstra. Så klart, hadde jeg bodd nært nok skolen kunne jeg ha stått opp halvannen-to timer senere enn jeg gjør til vanlig, men det er ikke så viktig.

 

DON'T FUCK WITH THE JESUS

7010365[/snapback]

Etter den filmen kommer jeg aldri mer til og tvile!

Lenke til kommentar
Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bli en skikkelig OT baren hore..

 

Noen her med noen råd?

Jeg er billig og lett å bruke/manipulere så bare kom med tips!

7010468[/snapback]

Det er ikke noe man blir bevisst.. Det er en dark force som plutselig kommer, og en dag uten at du vet det, har du blitt en SO-hore :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...