Forumforumforum Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Buss sucks. 7010321[/snapback] Du skjønte det til slutt. 7010328[/snapback] altså, Sonic, Super Mario og litt film og serietitting har reddet meg. Men blir slitsomt. Kanskje prøve en ordning ved at jeg bor på hybel, og er hjemme i Elverum hver ettermiddag for å trene.. Også drar jeg tilbake til hybelen på kvelden... Får sove leeenge om morgenen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Når deet gjelder kommentatoren igjen; Jeg har nå sett 40 minutter og han har vært stille i mer enn 3 sekunder, kun 3 ganger. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Buss som er så gøy? Spesielt i rush-trafikken hvor gjennomsnittshastighet er rundt 2 km/h. Det er gøy det! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Her kan dere høre en genial og artig kommentator... http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/194117 7010175[/snapback] omg, han høres ut som han karen fra "Buttplugg" sketchen :S Nesten lik stemme. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Buss som er så gøy? Spesielt i rush-trafikken hvor gjennomsnittshastighet er rundt 2 km/h. Det er gøy det! 7010338[/snapback] Buss til skolen er koselig, for da får jeg sove en halvtime ekstra. Så klart, hadde jeg bodd nært nok skolen kunne jeg ha stått opp halvannen-to timer senere enn jeg gjør til vanlig, men det er ikke så viktig. DON'T FUCK WITH THE JESUS Endret 5. oktober 2006 av Daniel Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Når jeg flytter kommer jeg sannsynligvis til å flytte litt mer sentralt. Kanskje leier jeg en leilighet i sentrum sammen med en kamerat. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Buss som er så gøy? Spesielt i rush-trafikken hvor gjennomsnittshastighet er rundt 2 km/h. Det er gøy det! 7010338[/snapback] Buss til skolen er koselig, for da får jeg sove en halvtime ekstra. Så klart, hadde jeg bodd nært nok skolen kunne jeg ha stått opp halvannen-to timer senere enn jeg gjør til vanlig, men det er ikke så viktig. DON'T FUCK WITH THE JESUS 7010365[/snapback] Etter den filmen kommer jeg aldri mer til og tvile! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg gratulerer herved Juliess med dagen! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Og da gratulerer jeg Julie med fylte år også her! Gratulerer med dagen Julie. Måtte du få en fin bursdag idag! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Får vel gratulere jeg og mens jeg er her.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer, og velkommen inn i "de voksnes rekker" Juliess Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Og da gratulerer jeg Julie med fylte år også her! Gratulerer med dagen Julie. Måtte du få en fin bursdag idag! 7010441[/snapback] Jeg slenger meg på den. Tusen gratulasjoner på den store dagen, ikke finn på for mye tull. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med dagen Juliess! For en fin kveld. Prison Break -> My name is Earl -> Las Vegas <3 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 NEEI! jeg glemte å se på Las Vegas!! jaja Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med dagen Juliess, håper du får en fin dag. Verksted hele dagen i morgen, herlig. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bli en skikkelig OT baren hore.. Noen her med noen råd? Jeg er billig og lett å bruke/manipulere så bare kom med tips! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vil skifte navn til Vomitcum, litt drøyt, men det er det som er halvparten av morroa. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Å bli SO%-hore burde ikke være et mål i seg selv. Er ikke gøy i det hele tatt. Stjeler all fritiden din. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Å bli SO%-hore burde ikke være et mål i seg selv. Er ikke gøy i det hele tatt. Stjeler all fritiden din. 7010501[/snapback] Akkurat derfor jeg foretrekker å være SO-hore i skoletida Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bli en skikkelig OT baren hore.. Noen her med noen råd? Jeg er billig og lett å bruke/manipulere så bare kom med tips! 7010468[/snapback] Det er ikke noe man blir bevisst.. Det er en dark force som plutselig kommer, og en dag uten at du vet det, har du blitt en SO-hore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg