Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det var meg du siktet til, er jeg da slettes ikke nærtagende. Du sa jo ikke engang noe stygt til meg. Jeg bare mener at de som sprer dritt bør trykke her og ta seg en bolle.

7008444[/snapback]

Var ikke deg jeg siktet til. Var bare generelt sånn. 50% av tingerne jeg sier på forumet er jo bare bull.

7008473[/snapback]

Men hvis du kunne sagt hyggelige ting i stedet for surt oppkast ville forumet blitt et bedre sted.

Lenke til kommentar
Hvis det var meg du siktet til, er jeg da slettes ikke nærtagende. Du sa jo ikke engang noe stygt til meg. Jeg bare mener at de som sprer dritt bør trykke her og ta seg en bolle.

7008444[/snapback]

Var ikke deg jeg siktet til. Var bare generelt sånn. 50% av tingerne jeg sier på forumet er jo bare bull.

7008473[/snapback]

The force is strong with this one.

Lenke til kommentar
Men hvis du kunne sagt hyggelige ting i stedet for surt oppkast ville forumet blitt et bedre sted.

7008542[/snapback]

Hvis du kunne latt være å bry deg om min og loeves teite humor så hadde det vært enda flottere. Og jeg tviler på at Demille virkelig bryr seg om det jeg sier når hun faktisk vet at jeg ikke mener noe med det(for det gjør jeg ikke). Jeg og Demille har "skværet opp" etter den lille drittkastingen som egentlig var bare teit forrige gang.

Ingen liker hobbymoderatorer.

Lenke til kommentar
Jippi, har fått ny mus! :woot:

 

Logitech G5. <3

 

DDB40535.jpg

7008556[/snapback]

MX700-a mi har omtrent det samme mønsteret. Det kommer vel og merke av at jeg har hatt den i ørten år snart, og at den dermed har farget av her og der.

 

Har jeg forresten fortalt dere hvor mye jeg avskyr faget geografi? (((:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...