K.. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Juliess: Kan vel også sende meg selv en tur nedom for å skape litt trivelig burdsagsstemning. I'll bring a heluvalot of THESE => Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 jeg lagde blog. Jeg har skrevet 2 innlegg, men nå må jeg gå Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 jeg lagde blog. Jeg har skrevet 2 innlegg, men nå må jeg gå 7005719[/snapback] noen andre som vil permbanne Trevakt? synes fyren bare er full av piss og aldri skriver noe som kan minne om humor engang.... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Spazz: There there! Gidd vær så kvass. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 hææ? Kritiserer du innlegget jeg skrev over? Hva var galt med det, Spazz? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Flott, vi får håpe du rekker frem, jeg har bursdag i morgen. Er det andre som vil sende seg selv, så kom igjen, dere mottas med takk! Makaroni nå 7005669[/snapback] Jeg kan ønske deg en god bursdag i morgen, bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Rap om min katt, av Den Store P Min katt går med hatt. Den har fler klær enn den kinesiske hær. Og når den viser seg fram, da blir du så klam, I mellom dine ben, wow den er så pen! Du er virkelig teit, vis du føler deg allright Når denne katten er nær, da lukter du værre enn en feit mann's klær! Denne katten er rå, er gangstah som få Katten er med og viser hvordan man putter det ned! Føler det var litt Oral Bee insperert men Endret 5. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) hææ? Kritiserer du innlegget jeg skrev over? Hva var galt med det, Spazz? 7005778[/snapback] bare synes at du kommer med så mye rart. ikke sånn Monty Python morsomt-rart, men bare...rart Endret 5. oktober 2006 av Spazz Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Spazz: Men PERMBAN? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Rap om min katt, av Den Store P Min katt går med hatt. Den har fler klær enn den kinesiske hær. Og når den viser seg fram, da blir du så klam, I mellom dine ben, wow den er så pen! Du er virkelig teit, vis du føler deg allright Når denne katten er nær, da lukter du værre enn en feitsmann klær! Denne katten er rå, er gangstah som få Katten er med og viser hvordan man putter det ned! 7005795[/snapback] Nå mistet jeg nettopp troen på menneskeheten. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Rap om min katt, av Den Store P Min katt går med hatt. Den har fler klær enn den kinesiske hær. Og når den viser seg fram, da blir du så klam, I mellom dine ben, wow den er så pen! Du er virkelig teit, vis du føler deg allright Når denne katten er nær, da lukter du værre enn en feitsmann klær! Denne katten er rå, er gangstah som få Katten er med og viser hvordan man putter det ned! 7005795[/snapback] Nå mistet jeg nettopp troen på menneskeheten. 7005821[/snapback] Er det noe i nærheten av den samme følelsen som når du mista jomfrudommen din til en 45 år eldre Østerisk seiler eller? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Spazz: Men PERMBAN? 7005820[/snapback] greit da. en ukes ferie og besøkelsesforbud i OT-baren Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Synes det var fin rap, Den store P! Greit nok, den kan ikke måles opp med mine dikt, men fin rap. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Synes det var fin rap, Den store P! Greit nok, den kan ikke måles opp med mine dikt, men fin rap. 7005847[/snapback] Tror deg ikke! Kanskje fordi jeg ikke har hørt noen av dine dikt men...Dikt er som regel finere enn rap da Må innrømme det hehe Mine rapper er fortsatt best Endret 5. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det noe i nærheten av den samme følelsen som når du mista jomfrudommen din til en 45 år eldre Østerisk seiler eller? 7005829[/snapback] En seiler fra Østerrike faktisk. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det noe i nærheten av den samme følelsen som når du mista jomfrudommen din til en 45 år eldre Østerisk seiler eller? 7005829[/snapback] En seiler fra Østerrike faktisk. 7005868[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Er det noe i nærheten av den samme følelsen som når du mista jomfrudommen din til en 45 år eldre Østerisk seiler eller? 7005829[/snapback] En seiler fra Østerrike faktisk. 7005868[/snapback] De er vansklige å oppdrive men holder økonomien på jolla oppe. Endret 5. oktober 2006 av Solid Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg trenger en snill kjæreste som kan kjøpe smertestillende og lage pasta til meg....kanskje noe å ønske seg til bursdagen? 7005640[/snapback] Jeg kan være kjæresten din på bursdagen din Jeg kan ikke være der, eller lage pasta, men jeg kan si at jeg elsker deg en heel dag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Oi, en heeel dag Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg trenger en snill kjæreste som kan kjøpe smertestillende og lage pasta til meg....kanskje noe å ønske seg til bursdagen? 7005640[/snapback] Jeg trenger en snill kjæreste som kan gi meg massasje når jeg kommer hjem fra en lang dags rigging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg