Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 :!: ook. Da var hvertfall R'en på plass. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 :!: ook. Da var hvertfall R'en på plass. 7005386[/snapback] Er ikke eneste feilen i siggen hans... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Å?.. er det flere? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) De som kommenterer siggen min får svi Ja, han bare kom og sa at noe var galt så gikk han igjen!?!? You go to hell! You go to hell and you die! Endret 5. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Vi kan da finne leifen vi.. om det var en da. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 De som kommenterer siggen min får svi Ja, han bare kom og sa at noe var galt så gikk han igjen!?!? You go to hell! You go to hell and you die! 7005404[/snapback] Hvordan vet du sikkert at 70% av postene dine er redigert? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er nyere historie. HEI Demille. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hei Knut Erik!! Nå er jeg nesten ferdig med å kladde stilen Eller den ble jo mer en artikkel, men samma det. Endret 5. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Fordi jeg er et matematisk geni, som bare tar de mest kompliserte utregninger og teller de på fingrene, så smart er jeg. Nei, jeg bare tok sånn ca jeg, 70% hørtes ganske korrekt ut @Demille, Jeg ser ikke noe leif, eller jo kanskje men jeg vet ikke om det skal stå USE eller USED jeg...hmmm er det en skrivefeil? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Demille: Sweet! Hvilke helter fant du? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 @Den store P: Tror ikke du har noen andre leifer enn den jeg så. @ Knut Erik: han derra Olav den hellige els, og supermann. Vi skulle visst sammenligne en fiktiv en med en virkelig (?) Ifølge mine kiilder Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 @Demille: vel, da har du jo mye å skrive om. Jeg skriver om dette: "Kunne greie ut om den sosiale og politiske bakgrunnen for revolusjonen i 1917, og hvordan den endte opp med at bolsjevikene tok makten i samfunnet." Huzza. Drep meg nå. I could use a hug. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nei, nå er min sigg perfekt, Tommelkrig anyone? TOMMELKRIG FTW!! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 @Demille: vel, da har du jo mye å skrive om. Jeg skriver om dette:"Kunne greie ut om den sosiale og politiske bakgrunnen for revolusjonen i 1917, og hvordan den endte opp med at bolsjevikene tok makten i samfunnet." Huzza. Drep meg nå. I could use a hug. 7005480[/snapback] Huff.. hørtes ikke særlig gøy ut nei. *HUG* And good luck! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 @Demille: THANKS! With your hug I can overcome every.. uh.. obstacle. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) @Demille: vel, da har du jo mye å skrive om. Jeg skriver om dette:"Kunne greie ut om den sosiale og politiske bakgrunnen for revolusjonen i 1917, og hvordan den endte opp med at bolsjevikene tok makten i samfunnet." Huzza. Drep meg nå. I could use a hug. 7005480[/snapback] Hmm, syns det hørtes spennende ut jeg...Eller ihvertfall ikke så veldig vanskelig Endret 5. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmm, syns det hørtes spennende ut jeg... 7005502[/snapback] Du måtte redigere innlegget :!: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 @Den store P Joda, men er bare sabla sliten av historie nå. Nyere historie er et helt ok fag bare en er opplagt i loftsetasjen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hmm, syns det hørtes spennende ut jeg... 7005502[/snapback] Du måtte redigere innlegget :!: 7005510[/snapback] Ja, men det står jo i siggen min, ingen vits å mobbe meg, jeg er veldig plaget av dette problemet, så nå går jeg ned i kjelleren til bestemor og kutter meg selv, pga demille.. Tenk på den du! Elsker redigerings knappen Endret 5. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) du måtte redigere IGJEN.. neida, skal ikke mobbe jeg. BTW: vet noen hva lemlestelse er forno? Endret 5. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg