Notatblokk Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Aii. For meg blir det en kort time med tog. Men hvordan skal jeg evt. komme meg fra Lysaker til Fornebu? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Busser går utover dit hele tiden. Det er jo hundrevis av folk som jobber i Telenor-bygget på Fornebu. Har jobba der selv, det går busser hvertfall en gang i timen. Endret 4. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er sliiiiiteeeeen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Går da tog fra Kongsberg til Oslo..ser det hver dag i Asker jeg. 7003736[/snapback] Joa... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Aii. For meg blir det en kort time med tog. Men hvordan skal jeg evt. komme meg fra Lysaker til Fornebu? 7003737[/snapback] Snakker vi fredag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Høh, her går dere og gleder dere i ukesvis til å dra på LAN, så klager over at man er sliten etter en liten dag? Hmf..bortskjemt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Busser går utover dit hele tiden. Det er jo hundrevis av folk som jobber i Telenor-bygget på Fornebu. Har jobba der selv, det går busser hvertfall en gang i timen. 7003740[/snapback] Er det vanskelig å komme seg fra toget til bussen? Får fnatt av sånt, ikke vite hvor jeg skal gå av osv. Er det langt? Edit: The Strategy Player: Nei, en snartur i morgen evt. Endret 5. oktober 2006 av Juliess Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Juliess: Neida, bussene går rett ved siden av togene. Man bare går ned en liten undergang fra togplattformen så er hele plassen full av busser. Endret 5. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Høh, her går dere og gleder dere i ukesvis til å dra på LAN, så klager over at man er sliten etter en liten dag? Hmf..bortskjemt. 7003751[/snapback] Jeg har jobbet siden klokka tolv på mandag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Får du ikke til å sove sammen med masse folk? Det hadde jeg slitt litt med tror jeg.. Jeg er sånn at når jeg er på fest får jeg panikk hvis jeg ikke kommer meg hjem til min egen seng for å sove. Endret 5. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hva faen, Bitex? Asker? Jeg tar toget fra Asker hver dag... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Får du ikke til å sove sammen med masse folk? Det hadde jeg slitt litt med tror jeg..Jeg er sånn at når jeg er på fest får jeg panikk hvis jeg ikke kommer meg hjem til min egen seng for å sove. 7003766[/snapback] Jeg sliter veldig med akkurat det. Jobber med å bli kvitt det nå. Lite søvn, for mange mennesker, singelliv... Det blir kaos i hodet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hva faen, Bitex? Asker? Jeg tar toget fra Asker hver dag... Mange som gjør det Jeg er sånn heavyrocker jeg. Hva er du da? Og med tanke på soving borte fra min egen seng..når jeg blir strandet i Drammen eller Oslo på fest, blir jeg oftest sittende oppe hele natta og stirre på kabeltv'n hos de jeg er hos til første toget går på morran. Se på gammel chuck norris-film er jo greit, da..kl 4 på natta mens alle sover. Endret 5. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 @Marley; Syns du det er kos jeg skal komme? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå er det så kaldt her at jeg kommer til å ha stive nippler ut uka. Vurderer senga. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nei for all del, Juliess, post bilder istedet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå er det så kaldt her at jeg kommer til å ha stive nippler ut uka. Vurderer senga. 7003789[/snapback] Godnatt, sov godt. Auff, hater å være sjåfør Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 @Marley; Syns du det er kos jeg skal komme? 7003786[/snapback] Ja! Jeg gleder meg til dere kommer på besøk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg fryser på hendene. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) 7003797[/snapback] En ting; er det uovlig å komme opp der crew sitter? Kan jeg f.eks komme opp ved avtale? Men legger meg nå, leser svar i morgen. Endret 5. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg