Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men dette har du vel allerede fått vite fra Hylo og pjokk så... =P ^^

7003459[/snapback]

:ohmy:

 

Føkk, detta viste jeg ikke! Si ifra hvem du er hvis du ser meg :) Jeg er lett å kjenne igjen.

7003470[/snapback]

Hva faen? Kanskje de ville holde det hemmelig og overraske deg? What have I done! :cry:

 

Selvfølgelig møter jeg deg, å nekte å møte deg, Hylo, Marley og typen din(?) kan jeg jo nesten ikke gjøre, da blir jeg sikkert banka opp av pjokk :blink:

Lenke til kommentar
@Pjokk: Leggen din skal knekkes

7003470[/snapback]

 

:scared::p

 

Selvfølgelig møter jeg deg, å nekte å møte deg, Hylo, Marley og typen din(?) kan jeg jo nesten ikke gjøre, da blir jeg sikkert banka opp av pjokk  :blink:

7003491[/snapback]

 

Er nok heller meg du skal være redd for  :ph34r:

7003499[/snapback]

 

Ingen som vil møte meg da, jeg bor jo i området jeg også? :/

7003494[/snapback]

 

Du kan haike med meg og TSP innover på fredag om du vil! :)

Lenke til kommentar
Skjønt bilde i RPP, Juliess :wee:

7003469[/snapback]

Var det ment ironisk? :ermm:

7003474[/snapback]

Hva? Nei!

 

Jeg har bare ikke kamera her så jeg kan poste i RPP og kommentere der istedenfor. Hvorfor skal jeg si no sånt og mene det ironisk? Hadde jeg ment det, burde det vært noe du åpenbart hadde lagt merke til selv. Og det bildet du la ut var da et helt normalt bilde uten noen sære sidesprang.

Lenke til kommentar
Hva? Nei!

 

Jeg har bare ikke kamera her så jeg kan poste i RPP og kommentere der istedenfor. Hvorfor skal jeg si no sånt og mene det ironisk? Hadde jeg ment det, burde det vært noe du åpenbart hadde lagt merke til selv. Og det bildet du la ut var da et helt normalt bilde uten noen sære sidesprang.

7003557[/snapback]

Haha, daså. Du er "tilgitt" :p

Da var det koselig sagt :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...